زوم‌اپ: مدیریت حافظه موقت گوشی با Clipboard Manager


Clipboard Manager اپلیکیشنی برای مدیریت حافظه‌ی Clipboard گوشی است که به کمک آن می‌توانید به متن‌های کپی شده هنگام استفاده از تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید. با زوم‌اپ همراه باشید.

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که هنگام وبگردی یا گفتگوی آنلاین، متنی توجه‌تان را جلب کرده باشد و آن را برای ذخیره یا ارسال به دوستان دیگر، کپی کنید. با این عمل، متن مورد نظر شما به بخشی از حافظه‌ی گوشی با نام Clipboard منتقل می‌شود که مسئول نگهداری فایل‌های موقت بوده و تنها یک ظرفیت دارد. به این معنا که اگر شما متن جدیدی را کپی کنید، متن قبلی از بین خواهد رفت و متن جدید، جایگزین آن در Clipboard می‌شود. این موضوع بارها و بارها برای کاربران اتفاق می‌افتد و گاهی ممکن است خسارات بزرگی را به آن‌ها وارد کند. برای مثال اشخاصی که شعرها، داستانک‌ها یا صورت حساب‌های خود را در اپلیکیشن یادداشت گوشی وارد می‌کنند، ممکن است هنگام انتقال آن به اپلیکیشنی دیگر، با کپی اتفاقی یک متن دیگر، اثر یا صورتحساب خود را برای همیشه از بین ببرند. در این مواقع معمولا کاربران چاره‌ای جز افسوس خوردن نخواهند داشت، اما به لطف اپلیکیشن‌هایی همچون Clipboard Manager که وظیفه‌ی مدیریت حافظه‌ی کلیپبورد را بر عهده دارد، می‌توان یک بار برای همیشه با این مشکل خداحافظی کرد.

clipboard manager2 e0bb0

البته Clipboard Manager نقشی در حافظه‌ی تک ظرفیتی کلیپبورد ندارد و برخلاف نامش، تنها یک ابزار کمکی برای Clipboard گوشی است به طوری که با هر بار کپی کردن متنی، متن مورد نظر علاوه بر کلیپبورد، در این اپلیکیشن نیز ذخیره خواهد شد و از آنجا که این اپلیکیشن محدودیتی در تعداد موارد ذخیره شده ندارد، می‌تواند تا صدها و هزاران متن کپی شده را نیز در خود ذخیره کند. عملکرد این گوشی در پس زمینه خواهد بود و از همین رو مصرف باتری آن چندان قابل توجه نخواهد بود. در صورتی که چنین مشکلی به دفعات مکرر برایتان پیش آمده می‌توانید با دانلود و نصب Clipboard Manager از لینک‌های زیر، یک بار برای همیشه این مشکل را به دست فراموشی بسپارید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های پلی استور و مایکت استفاده کنید.

دانلود از مایکت دانلود از گوگل پلی استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با ما در میان بگذارید.


ویدیو مرتبط :
گوشی هوشمند گلکسی کا زوم از زیر ذره بین - زوم تک