ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقریان: قلعه‌نویی هم می‌تواند در گزینه‌ها باشد/معرفی گزینه‌ها وحی منزل نیست!


اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد انتخاب سرمربی سپاهان گفت: امروز با هیأت مدیره جلسه‌ای داریم و قطعا گزینه نهایی را مشخص خواهیم کرد.

وی در مورد بازگشت قلعه‌نویی به جمع گزینه‌های مربیگری سپاهان گفت: هنوز به تصمیم خاصی نرسیدیم و تا زمانی که تصمیم‌گیری نهایی نشود هر فردی می‌تواند جزو گزینه‌ها باشد.

باقریان گفت: ما طبق سیاست‌هایی که داریم جمع‌بندی‌های داخلی خودمان را بررسی می‌کنیم اما اعلام نام گزینه‌ها هم به معنی وحی منزل نیست و تا تصمیم نهایی گرفته نشود امکان هر گونه تغییری وجود دارد اما مسیرمان هم همان سمتی است که گفتم.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: با تصمیم قطعی که امروز می‌گیریم لیست‌مان بسته شده و با مربی که به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهد شد وارد مذاکره خواهیم شد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
معرفی دوره های آموزشی(برنامه گزینه جوان)