فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جشنواره بین‌المللی فیلم100 میزبان فیلم‌سازان المپیادی می‌شود


94/09/02 - 14:52

شماره: 13940902001008

نسخه چاپیارسال به دوستان

جشنواره بین‌المللی فیلم100 میزبان فیلم‌سازان المپیادی می‌شود

منتخبی از آثار خیلی کوتاه نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای به نمایش درمی‌آیند.

خبرگزاری فارس: جشنواره بین‌المللی فیلم100 میزبان فیلم‌سازان المپیادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، طی تفاهم به عمل آمده میان مسئولان جشنواره بین المللی فیلم‌های 100 ثانیه ای و  جشنواره فیلم کوتاه تهران قرار است، منتخبی از آثار خیلی کوتاه نخستین المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان در بخشی ویژه و با این عنوان در جشنواره فیلم 100 که اسفندماه برگزار می‌شود به نمایش درآیند.
 
این گزارش می افزاید: آثار المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران در سطح استان های کشور تولید شده است که هدف از راه اندازی آن، حضور فعال نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فیلم‌سازی و کشف استعدادهای نهفته آنان و همچنین یافتن ایده‌های ناب و جدید در عرصه سینمای نوجوانان است.
 
عموم سینماگران، مستندسازان و علاقه‌مندان سینمای کوتاه و به ویژه فیلم های 100 ثانیه ای برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای می توانند با عضویت در کانال تلگرامی جشنواره  به آدرس https://telegram.me/film100fest  و یا آدرس اینستاگرام 100fest.ir ما را دنبال کنند.
 
یادآور می شود، آخرین مهلت ارسال اثر دهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای 25 دی ماه 94 در نظر گرفته شده است. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و اطلاع از شرایط شرکت در این جشنواره به وبگاه مرکزی این جشنواره با نشانی الکترونیکی www.100fest.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/



ویدیو مرتبط :
اصفهان، شهر خیال و رویاهای کودکانه، میزبان جشنواره فیلم کودک