فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مسابقات استانی سازه های ماکارونی دانشجویان در اردبیل برگزار شد


به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ، رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی روز شنبه هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط در دانشجویان ، انجام کارهای گروهی و استعدادیابی دانشجویان در طراحی و اجرای کارهای عملی ذکر کرد.
دکتر بهروز میرزایی با بیان اینکه دانشجویان باید در فعالیت های جانبی به شکل مسابقه و طراحی شرکت کرده و خود را محک بزنند، افزود: این فعالیت ها به شناسایی توانمندی های دانشجویان کمک می کند.
او با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 49 تیم با 77 سازه از دانشگاه های محقق اردبیلی ، آزاد اسلامی واحد اردبیل ، پیام نور ، غیرانتفاعی نوین اردبیل و مقدس اردبیلی حضور دارند اظهار کرد: تعداد اعضای تیم های حاضر دست کم دو نفر و حداکثر چهار نفر هستند.
وی گفت: تیم هایی از دانشگاه های آزاد اسلامی واحد تبریز و صوفیان نیز به صورت میهمان در این مسابقات حضور دارند.
میرزایی با بیان اینکه برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی بصورت کشوری در سال آینده جزو برنامه های ین دانشگاه است افزود: سیستم بارگذاری سازه ها را نیز سعی می کنیم از حالت دستی به حالت دیجیتالی تبدیل کنیم.
در پایان این مسابقات در بخش بارگذاری تیم آتروپاسیان از دانشگاه آزاد صوفیان ، تیم آتروپاتکان از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و تیم آذربایجان از دانشگاه محقق اردبیلی متشکل از محسن کامل ، فرشید فرض اللهی ، سجاد طهماسبی و حامد جهاندیده به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش زیبایی هم تیم تیرپا به سرپرستی مهرداد غیابی مورد تجلیل قرار گرفتند.
6018/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اولین دوره مسابقات سازه ماکارونی سازه یار - تیزر اول