ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قلعه‌نویی مرا برای استقلال می‌خواست


کاپ/ مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «من نمی دانم استقلالی ها درباره چه صحبت می کنند. ما که پنالتی ندیدیم.»
مهرداد بایرامی درباره تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: «بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم. نمایش دلپذیری داشتیم. اما متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. البته فکر می کنم تساوی عادلانه بود.»
وی درباره اینکه استقلالی ها گفته اند یک پنالتی به سود آنها گرفته نشده عنوان کرد: «من نمی دانم استقلالی ها درباره چه صحبت می کنند. ما که پنالتی ندیدیم. قهرمانی دیروز عملکرد خوبی داشت. حالا که در داوری نیست برایش آرزوی موفقیت می کنیم.»
مهاجم تراکتورسازی با اشاره به کارکردن با امیر قلعه نویی بیان داشت: «قلعه نویی مربی پرافتخاری است. زمانی که در گسترش فولاد بودم او مرا برای استقلال می خواست. همیشه نسبت به من لطف داشته و الان هم خوشحالم که شاگردی اش را می کنم. واقعا کار کردن با چنین مربی بزرگی لذت بخش است. امیدوارم بتوانیم با حضور او به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.»
بایرامی در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با قلعه نویی انجام داده خاطرنشان کرد: «قلعه نویی به تازگی به تراکتورسازی آمده و هنوز به صورت جزئی با بازیکنان صحبتی نکرده است. او بیشتر یک مربی روحی و روانی است و فقط به من انگیزه داد. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم.»
وی درباره اخراج حمزه یونس از تراکتورسازی توسط امیر قلعه نویی اذعان داشت: «حمزه یونس رقیب من در تراکتورسازی نبود. الان هم با نظر کادر فنی کنار گذاشته شده است. رقیب من خودم هستم و به این مسائل توجهی ندارم.»
بایرامی در پاسخ به این پرسش که چرا با گذشت 14 هفته از لیگ برتر نتوانسته گلی به ثمر برساند گفت: «دلیلش این است که کم بازی می کنم. در اکثر بازی های زمان تونی از دقیقه 85 به بعد وارد زمین شدم و دیروز هم در نیمه دوم به بازی گرفته شدم. البته از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که بعد از بازی اعلام کرد بازیکنان خسته بودند و نتوانستند توپی به بایرامی برسانند.»
مهاجم تراکتورسازی درباره اینکه گفته می شود از تونی اولیویرا ناراحت است، خاطرنشان کرد: «این طور نیست. تونی واقعا برای تراکتورسازی زحمت کشیده. با اینکه به من بازی نداد اما خیلی چیزها از او یاد گرفتم. دو دستیار او رودلوفو و تاوارس هم به من چیزهای زیادی آموختند.»
بایرامی در پایان درباره بازی با استقلال اهواز عنوان کرد: «بازی دشواری داریم. به جایگاه استقلال اهواز در لیگ برتر توجه نمی کنیم و برای سه امتیاز به میدان می رویم. انشاءالله پس از پیروزی در این مسابقه با روحیه خوب استقلال را در جام حذفی شکست می دهیم.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی