سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش کیفیت خدمات‌ قطار‌های رجاء با واگذاری این شرکت ریلی‌/‌‌ واردات ۲۵۰ هزار تن ریل از هند


‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس محسن پورسیدآقایی در حاشیه کنفرانس ملی تعمیرات و نگهداری در جمع خبرنگاران‌ درباره واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی و امکان بازگشت‌پذیری‌ شرکت رجاء به بدنه دولت اظهار داشت: مسیر واگذاری‌ها یک‌طرفه است و قابل برگشت نیست حتی اگر بازدهی شرکت کاهش پیدا کند امکان برگشت‌ شرکت‌ها به دولت وجود ندارد.

وی ادامه داد: همگان اذعان دارند که واگذاری شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اشتباه بود زیرا علاوه بر افزایش هزینه‌ها، کیفیت خدمات نیز با این واگذاری کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل راه‌آهن ادامه داد: اما به دلیل آنکه در مسائل مالی دخل و تصرف‌هایی صورت گرفته است نمی‌توان روابط مالی را به چند سال قبل برگرداند و باید با اعمال مدیریت صحیح کاری کرد که بیشترین بازدهی در همین شرایط نصیب حمل و نقل ریلی شود.

پور سید آقایی درباره واردات ریل از هند نیز توضیح داد: به دلیل عقب افتادگی‌هایی که در گذشته وجود داشت در حال حاضر حمل و نقل ریلی کشور مجموعاً نیاز به 700 هزار تن ریل ‌دارد؛ در این راستا قرار است 250 هزار تن ریل از هند و مابقی آن از داخل تامین شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وعده شرکت ذوب آهن مبنی بر تحویل ریل ملی در آذرماه امسال گفت: با توجه به بازدیدهایی که از کارخانه ذوب آهن داشتیم بعید به نظر می‌رسد که این وعده محقق شود؛ البته امیدواریم که کارخانه ذوب‌آهن که برای تولید ریل ملی فعالیت دارد تلاش کند تا‌ به محض آماده شده ریل قابل استفاده، بتوانیم از تولیدات این شرکت استفاده‌ کنیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلم منتشر شده از ۲۵۰ هزار کارتن سیگار در شرکت مخابرات