سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امضای شش سند همکاری مشترک بین کویت و تاجیکستان


به گزارش خبرگزاری رسمی کویت (کونا)، این شش سند همکاری در حضور شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت و رئیس جمهوری تاجیکستان به امضا رسید.
این اسناد شامل رایزنی های مشترک سیاسی بین وزراتخانه های خارجه دو کشور، همکاری های امنیتی، تحقیقات علمی و آموزشی، حمل و نقل هوایی و همکاری کشاورزی بود.
امامعلی رحمان امروز (یکشنبه) برای انجام یک سفر رسمی عازم کویت شد.
در پنج ماه گذشته، این سومین سفر امامعلی رحمان به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس است.
وی در آغاز ماه ژانویه سال جاری میلادی (دی ماه سال گذشته) به عربستان رفت و همزمان با دیدارهای رسمی خود، همراه همسر و برخی از فرزندانش مناسک حج عمره را به جا آورد.
رحمان در نیمه دوم ماه مارس (اواخر اسفند ماه سال گذشته) از امارات متحده عربی دیدن کرد و در جریان ملاقات با مقام های دولتی و بازدید از نهاد‌های خیریه این کشور، موضوع جلب سرمایه برای ‌بخش‌های انرژی، حمل و نقل، احداث راه ها، پل ها، تونل ها و محصولات کشاورزی را مطرح کرد.
خاورم**9109**1579

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امضای سند همکاری ایران و تاجیکستان