سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویر دیگری از گلکسی اس 7 اج با صفحه‌ی قفل روشن و نسبت صفحه به بدنه‌ی مناسب لو رفت


galaxy-s7-edge

تنها دو روز تا معرفی از پرچم‌دارهای جدید سامسونگ،‌ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باقی‌مانده است و این روزها، شاهد لو رفتن تصاویر زیادی از این گوشی‌ها هستیم. امروز، تصویر دیگری از گلکسی اس 7 اج منتشر شده است که آن را با صفحه‌ی قفلی روشن و یک تصویر پس‌زمینه اصلی نشان می‌دهد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، این گوشی تفاوت زیادی از نظر ظاهر با تصاویر لو رفته‌ی قبلی ندارد اما به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌های بالای دستگاه، بسیار باریک‌ خواهند بود. همچنین این تصویر لو رفته، تصویر پس‌زمینه‌ای را نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، همان تصویر پس‌زمینه‌ی اصلی گلکسی اس 7 اج خواهد بود.

با وجود حاشیه‌ی کمتر،‌ سامسونگ می‌تواند گلکسی اس 7 اج را با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و ابعاد کوچک‌تر معرفی و عرضه کند. بهتر است تا کنفرانس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل که یکشنبه‌ی آینده برگزار خواهد شد، صبر کنیم و ببینیم که سوگلی‌های جدید سامسونگ، با چه ویژگی‌های جدیدی معرفی خواهند شد.

PhoneArena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید


ویدیو مرتبط :
تفاوت زاویه صفحه نمایش بین گلکسی اس6 و گلکسی اس 6 اج