سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آتش سوزی در برج 12 طبقه پایتخت


با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در برج مسکونی 12 طبقه، 47 واحدی در طبقه پنجم واحد 100 متری کاملاً شعله‌ور و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

شهرخبر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش سوزی در یک برج ۱۲ طبقه خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۵ نفر از ساکنان نجات یافتند.

جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت 9:23 دقیقه امروز حادثه آتش‌سوزی در برج مسکونی در اتوبان بابایی به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 3 ایستگاه به همراه نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان مشاهده شد در برج مسکونی 12 طبقه، 47 واحدی در طبقه پنجم واحد 100 متری کاملاً شعله‌ور و دود زیادی طبقات را فرا گرفته بود.

ملکی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته، آتش‌نشانان همزمان با اطفاء حریق، ساکنان را به پشت‌بام این برج هدایت کردند و نهایتاً آتش‌ در ساعت 10:36 دقیقه خاموش و عملیات این حادثه به اتمام رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: 25 نفر زن و مرد بدون مصدومیت در این عملیات نجات یافتند.222پایتخت


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی بزرگ برج 16 طبقه در باکو