علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



افزایش دمای هوا از فردا/هوای تهران چهارشنبه به ۳۱درجه می‌رسد


به گزارش خبرنگار مهر، احد وظیفه با اشاره به گرمای هوا در روزهای آینده گفت: طی یکشنبه تا دوشنبه پنجم تا ششم اردیبهشت، با گذر موج نسبتا ضعیفی از جنوب کشور، در ساعات بعدازظهر، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان گاهی با رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقت پیش بینی می شود، همچنین امروز در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، از فردا تا اواخر هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و انتظار می رود که بیشینه دمای هوای تهران در روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت، به حدود ۳۱ درجه سلسیوس برسد.

وظیفه گفت: در این صورت حدود ۵ درجه سلسیوس افزایش خواهد داشت و روز دوشنبه افزایش دما در سواحل خزر قابل توجه خواهد بود.

وی در مورد وضعیت هوای استان تهران در روزهای آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه ۵ اردیبهشت، صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۲۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ۶ اردیبهشت، کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده با حداکثر و حداقل دمای ۲۹ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 وی با اشاره به سامانه نسبتا ضعیف در سواحل خزر گفت: این سامانه طی ۲۴ ساعت گذشته موجب بارندگی در سواحل جنوبی خزر و دامنه‌های شمالی البرز شد و امروز عمدتا ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش پراکنده باران می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: این سامانه در برخی نقاط بویژه درشمال شرق کشور در خراسان رضوی و خراسان شمالی با احتمال رشد ابرهای جوششی و وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت خواهد بود.

وظیفه ادامه داد: طی سه روز آینده ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و برخی نقاط در کرمان و زاگرس جنوبی گاهی با بارش پراکنده بویژه درساعات بعدازظهر و اوایل شب همراه خواهد بود.

 


ویدیو مرتبط :
وارونگی و افزایش آلودگی هوای تهران دربرنامه پیشخوان خبر