فهرست گرانترین خودروهای وارداتی/ تویوتا کمری هیبریدی در راس گرانترین ها


باشگاه خبرنگاران/ بر اساس آمار گمرک در شهریور ماه سال جاری خودروهای هیبریدی همچنان صدر نشین گرانترین خودروهای وارداتی قرار گرفتند.
بر اساس آمار گمرک در شهریور ماه سال جاری خودرو تویوتا کمری هیبریدی نو دنده اتومات 2500 سی سی صدر نشین گرانترین خودروهای وارداتی شد و یک دستگاه از این خودرو به ارزش 240 هزار و 944 دلار از امارات متحده عربی به کشور وارد شد.

بی ام و هیبریدی i8 همچنان جایگاه خود را در گرانترین خودروهای وارداتی نیمه نخست سال حفظ کرد و رتبه دوم گرانترین خودروهای شهریور ماه را از آن خود کرد و یک دستگاه از این خودرو به ارزش 209 هزار و 83 دلار از امارات متحده عربی به کشور وارد شد.
رتبه سوم گرانترین خودروهای وارداتی نیز به بی ام و های هیبرید ی اختصاص یافت و یک دستگاه از این خودرو به ارزش 207 هزار و 842 دلار از ایتالیا به کشور وارد شد.

آمار گمرک حاکی از آن است که در نیمه نخست سال جاری بی ام و های هیبریدی i8 در صدر گرانترین خودرو های وارداتی قرار گرفت و شواهد نشان می دهد که واردات این خودرو آنقدر پرسود بود که با افزایش چشمگیر همراه شد وسازمان توسعه تجارت را بر آن کرد که در شهریور ماه ممنوعیت واردات این خودرو را به دلیل علت عدم امکان سرویس خدمات پس ازفروش و عدم امکان صدور گواهی استاندارد وشماره گذاری و نبود تأیید ازسوی کمیته واردات خودرو و دفتر خودرو و نیرومحرکه، فاقد شرایط لازم برای ثبت سفارش اعلام کند.


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از گرانترین خودروهای اسپورت کلاسیک فروخته شده در حراجی ها‬‎