ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدی: طاهری پیگیر وضعیت سوشا مکانی شده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی پس از جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست خبری گفت: از ظهر جلسه داشتیم و نظرات مختلفی مطرح شد. از ساعت 13 تا 16 جلسه ما به طول انجامید.

وی درباره سوشا مکانی گفت: حوالی ساعت 15 روز گذشته بود که متوجه شدم این اتفاق برای او افتاده است و از این مسئله اطلاعی نداشتم. اگر اطلاع داشتم در این خصوص صحبت می‌کردم. از دیروز ارکان باشگاه، طاهری پیگیر شدند با این دروازه‌بان و برادرش صحبت کردند تا جویای قضیه شوند. شب گذشته هم من قصد داشتم با یکی از بستگان او صحبت کنم که در دسترس نبود تا جویای این ماجرا شوم.

عبدی افزود: امیدوارم مشکل سوشا مکانی سوءتفاهم بوده و به جمع ما بازگردد. همه ما وقتی دچار یکسری مشکلات هستیم به قوه قضائیه پناه می‌بریم. ما به قوه قضائیه اعتماد داریم و مطمئنا عدالت رعایت خواهد شد. امیدوارم مشکل مکانی در حد یک سوءتفاهم باشد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  با اشاره به بحث‌هایی که در مورد این بازیکن در هیئت مدیره شده است، اظهار داشت: در هیئت مدیره بحث می‌کردیم که مقابل همه چه چیزی بگوییم. الان می‌توانم بگویم امیدوارم او به تیم ما برگردد. مکانی دروازه‌بانی خوب و بازیکنی با پتانسیل بالایی است. ما از این بازیکن حمایت می‌کنیم و قراردادش فسخ نشده است. تابع قوه قضائیه هستیم و باید ببینیم چه رایی در مورد او صادر می‌شود.

عبدی در مورد اینکه باشگاه چه جریمه‌ای را برای مکانی در نظر می‌گیرد، گفت: در ابتدا باید ببینیم آیا این بازیکن خطایی مرتکب شده است یا نه و رای در قبال او چیست. اگر مشکل مکانی سوءتفاهمی در کار باشد جریمه‌ای در نظر نمی‌گیریم ولی در غیر این صورت تبعاتی خواهد داشت.

وی در خصوص اینکه چرا با وجود این مشکل به ایمان صادقی برای جدایی از پرسپولیس رضایت‌نامه داده شده است، خارنشان کرد: در مورد صادقی باید بگویم که در جلسه هیئت مدیره نیز عنوان کردیم که نمی‌دانستیم این مشکل برای مکانی پیش می‌آید. رفتن صادقی تصمیمی بود که کادرفنی گرفته و صادقی نیز تیمش را انتخاب کرده بود.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز است بازیکن می‌تواند دنبال باشگاه باشد و عکس این موضوع نیز صادق است. این یکی از اصول حرفه‌ای فوتبال است. ما این موضوع را به طاهری گفته بودیم و دستور کادرفنی را اجرا کردیم.

عبدی درباره اینکه  بحث جذب علیرضا بیرانوند به کجا رسید و گفته می‌شود باشگاه نفت مبلغ 200 میلیون تومان برای صدور رضایتنامه او خواسته است، گفت: اینکه چه کسی به کدام تیم می‌رود و فلان باشگاه چقدر برای رضایتنامه باشگاهش می‌خواهد همیشه در فصل نقل و انتقالات صورت می‌گیرد. هر باشگاهی می‌تواند برای باشگاهش قیمت بگذارد و همیشه این بحث‌ها وجود دارد، باشگاه‌های دیگر هم اگر بازیکنی را بخواهند با هر باشگاهی که لازم باشد صحبت خواهند کرد اما تا زمانی که عقد قرارداد صورت نگیرد هیچ چیز رسمی نیست.

وی در واکنش به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه پاسخی به سوال قبلی نداده و آیا باشگاه قصد جذب علیرضا بیرانوند را دارد، عنوان کرد: من نمی‌توانم از شخص خاصی نام ببرم. مطمئنا اگر بازیکنی مدنظر باشگاه باشد از سوی کادرفنی اعلام شده و در نهایت با تعامل بین دو باشگاه مذاکرات صورت می‌گیرد. من اسم خاصی از بازیکنی نمی‌برم اما باید بگویم باشگاه به دنبال حل کردن مشکل سوشا مکانی باشد تا او بماند و اگر اتفاق خاصی رخ بدهد به دنبال گزینه خوبی برای جانشینی او هستیم.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اکنون برانکو ایوانکوویچ در ایران نیست و دروازه‌بان توانای دیگری هم  به جز بیرانوند نیست که بخواهد به پرسپولیس بیاید و در صورت جذب دروازه‌بان خارجی یکی از بازیکنان خارجی پرسپولیس باید از لیست خارج شود و با توجه به این مسائل تکلیف چیست؟ گفت: همه اینها راهکارهاست اما کادرفنی تصمیم نهایی را خواهد گرفت و باشگاه نیز با خواسته‌های کادرفنی اقدام خواهد کرد، هر زمانی همه هر چیزی قطعی شود اعلام می‌کنیم.

ادامه دارد


ویدیو مرتبط :
سوتی سوشا مکانی در برابر فجرسپاسی