فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشار نامه‌های تاریخی امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب در کشورهای آمریکای لاتین


حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی رئیس موسسه فرهنگی اندیشه شرق در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برنامه این موسسه برای انتشار نامه تاریخ امام خمینی(ره) به گورباچوف به همراه نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی در قالب یک مجموعه به زبان اسپانیولی خبر داد و گفت: این دو نامه به زودی همراه با توضیحاتی درباره هر یک در قالب یک کتاب منتشر و در کشورهای امریکای لاتین توزیع خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حوزه رمان و ادبیات داستانی نیز کتابی به جز آثار کودک و نوجوان به زبان اسپانیولی ترجمه شده است، گفت: ما تا به حال در این حوزه وارد نشده‌ایم پیش از این کتاب «دا» به زبان اسپانیولی ترجمه شده بود که هنوز به دست ما نرسیده تا آن را توزیع کنیم. امروز بیشتر اسلام هراسی و ایران هراسی در غرب بیداد می‌کنند، آن هم به دلیل حضور پدیده‌ای به نام داعش است که به نام اسلام در جهان معرفی می‌شود.

ربانی تصریح کرد:‌ اکنون موسسه اندیشه شرق در صدد تألیف مقالات و جزواتی درباره نشان دادن چهره واقعی اسلام از یک سو و مشخص کردن چهره سیاه داعش و دوری آن از اسلام از سوی دیگر است و در سطح منطقه کشورهای اسپانیولی زبان توزیع شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف