ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ساندرلند، آدام جانسون را با فسخ قراردادش نقره‌داغ کرد


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آدام جانسون هافبک تیم ساندرلند که در هفته جاری دادگاه جرم او را برای داشتن رابطه نامشروع با یک فرد زیر سن قانونی تأیید کرد، علاوه بر لکه‌دار شدن نام و اعتبارش، حالا باید به همکاری خود با «گربه‌های سیاه» نیز پایان دهد، چون این باشگاه به صورت یک طرفه قرارداد فی‌مابین را فسخ کرده است.

جانسون 28 ساله به خاطر جرمی که در فاصله ماه دسامبر سال 2014 تا ماه فوریه سال 2015 مرتکب شده، در هفته جاری مورد محاکمه واقع شد و در این محاکمه به یک فقره از اتهاماتی که به وی وارد شد اعتراف کرده است هرچند او منکر ارتکاب اتهام اصلی‌اش شده است.

پیش از این اعلام شده بود که هافبک هجومی ساندرلند بازی فردا (شنبه) تیمش برابر منچستریونایتد در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر را از دست خواهد داد، اما باشگاه پا را فراتر گذاشته و این بازیکن انگلیسی را از تمامی بازی‌های بعدی‌اش در این تیم محروم کرده است.

علاوه بر باشگاه ساندرلند، شرکت تولید لوازم ورزشی آدیداس نیز به همکاری خود با آدام جانسون به خاطر رسوایی اخلاقی وی پایان داده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫رامین رضاییان قراردادش را با ریزه اسپور فسخ کرد‬‎