فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیام وزیر علوم به آیین نكوداشت استاد گودرز آفتخار جهرمی


به گزارش ایرنا در پیام محمد فرهادی آمده است: سپاس و قدردانی از مجاهدان و فرهیختگان، به مثابه شكر نعمت های الهی، جزیی از آموزه های فرهنگی و ارزشی ما است و دكتر گودرز افتخار جهرمی یكی از مجاهدینی است كه تجلیل از او نمادی از قدردانی از كلیه خدمتگزاران حوزه علم و دانایی محسوب می شود .
این پیام افزوده است: دكتر گودرز افتخار جهرمی از مفاخر بزرگ علمی كشور و از استادان نام آشنای این مرز و بوم و در عرصه بین المللی است، بی شك چنین استادانی در هر كشوری مایه فخر و مباهات مردم آن سرزمین هستند.
در ادامه این پیام عنوان شده است: 30 سال ریاست بر دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و تربیت هزاران حقوقدان و 20 سال پاسداشت قانون اساسی و نیز دفاع از كشور در مجامع بین المللی تنها بخشی از تلاش های شبانه روزی این استاد بزرگوار است، او كه با وقف زندگی خویش در راه آرمان های اصیل انقلاب و درراه اعتلای كشور، عرصه علم و عمل را در هم آمیخت.
این پیام افزوده است: تقدیراز چنین شخصیت فرهیخته و بی مانندی در زادگاه وی و از سوی دانشگاه جهرم و در روز استاد نشان از خردمندی و قدرشناسی و اهمیت جایگاه علما دارد و در خور سپاس و تقدیر است.
در این پیام عنوان شده است: اینجانب نیز به نوبه خود و از سوی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری این روز را به ایشان و نیز به همه استادان دانشگاه جهرم تبریك گفته و آرزو می كنم كه عرصه آموزش عالی كشور سالها از خدمات ارزنده ایشان در عرصه های مختلف بهره مند گردد .
گودرز افتخار جهرمی، در سال 1322 خورشیدی در جهرم تولد یافت، او مدرك دیپلم ریاضی خود را از دبیرستان خواجه نصیر جهرم اخذ كرد و در سال 1345 در مقطع كارشناسی و در رشته حقوق از دانشگاه تهران دانش آموخته شد.
وی در سال 1351 در دو رشته حقوق تجارت و تاریخ تجارت در مقطع كارشناسی ارشد از دانشكده حقوق پاریس فارغ التحصیل شد.
او مدرك دكترای تخصصی حقوق و اقتصاد كشورهای اسلامی را در سال 1353 و مدرك دكترای دولتی حقوق خصوصی را در سال 56 از دانشكده حقوق پاریس دریافت كرد.
استاد دانشكده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و عضو هیات علمی این دانشگاه، رئیس دانشكده حقوق این مركز علمی از سال 1358 تا 1389، نماینده مدیران مسئول مطبوعات در هیات نظارت بر مطبوعات در پنج دوره 2 ساله تا سال 1381،
سرپرست دفتر خدمات حقوقی بین المللی نهاد ریاست جمهوری به مدت بیش از 22 سال و عضو انجمن ایرانی حقوق جزا از جمله مسئولیت های گودرز افتخار جهرمی است.
عضو انجمن ایرانی حقوق بین الملل، عضو هیات مدیره كانون وكلا ایران، عضو پیشین شورای نگهبان، تالیف مقاله های متعددو تربیت چندین نسل از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه تهران، بخش دیگری از مسئولیت هایی است كه وی برعهده داشته است.
شهرستان جهرم در فاصله 193كیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
7369 /6118

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گیتار فلامنکو - پیام جهرمی - گرانایینا