ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



هاشمی‌طبا: بگوییم اساسنامه‌ مورد تأیید فیفا را قبول نداریم قطعاً با ما برخورد می‌شود


مصطفی هاشمی‌طبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص مسائلی که پیرامون به تصویب نرسیدن اساسنامه فدراسیون فوتبال به وجود آمده است، گفت: طبق قانون، اساسنامه هر فدراسیونی باید به تأیید هیئت دولت برسد و تا آنجایی که می‌دانم اساسنامه فدراسیون فوتبال به تأیید هیئت دولت وقت و فیفا رسیده است. کیومرث هاشمی، رئیس کمیته انتقالی وقت فدراسیون فوتبال و رئیس فعلی کمیته ملی المپیک نیز در نشست چند روز پیش خود این موضوع را تأیید کرده است.

چرا موضوع تأیید اساسنامه در 2 سال گذشته مطرح نشد و ماند در آستانه انتخاباتوی ادامه داد: اینکه امروز پس از گذشت چندین سال از تأیید اساسنامه فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود، اساسنامه به تأیید نرسیده عجیب است! ضمن اینکه وزارت ورزش دولت جدید حدود دو سال است با این فدراسیون کار می‌کند. آیا آنها نمی‌توانستند در این دو سال این موضوع را بررسی کرده و اگر نیاز بود اساسنامه را به تصویب برسانند؟ چرا این مسائل در ایام نزدیک به انتخابات فدراسیون فوتبال مطرح می‌شود؟

بگوییم اساسنامه‌ مورد تأیید فیفا را قبول نداریم قطعاً با ما برخورد می‌شودرئیس پیشین سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: فیفا اساسنامه فدراسیون فوتبال را تأیید کرده و اگر حالا بگوییم آن را قبول نداریم، قطعاً با ما برخورد خواهد شد.

اگر کفاشیان شرایط لازم برای ریاست فدراسیون را داراست حق دارد که کاندیدا شودهاشمی‌طبا در پاسخ به این پرسش که آیا مطرح شدن این مسائل به این دلیل نیست که دوران حضور کفاشیان در فدراسیون فوتبال دیگر باید به اتمام برسد، خاطر نشان کرد: اگر کفاشیان برای شرکت در انتخابات مانند سایر کاندیداها شرایط لازم را داشته باشد از نظر من صاحب حق است که کاندیدا شود و اگر هم واجد شرایط نیست که هیچ و دیگر نیاز به کارهایی همچون تأیید مجدد اساسنامه و ... نیست.

شرکت ملی نفت ایران با مشکلات قانونی برای کمک مالی به تیم نفت روبه‌روستعضو شورای عالی ورزش وزارت نفت در خصوص شرایط وخیم مالی این تیم و اینکه جوادی، رئیس شرکت ملی نفت ایران اعلام کرده که در پایان فصل قرار است امتیاز این باشگاه واگذار شود، گفت: ما در شورای عالی ورزش وزارت نفت تصمیمات راهبردی را اتخاذ می‌کنیم، اما در مورد مشکلات مالی فعلی تیم نفت باید بگویم در شرایط فعلی تقریباً اوضاع مالی هیچ نهاد و وزارتخانه‌ای مناسب نیست و این مشکلات به باشگاه‌های فوتبال نیز تعمیم داده شده است. در حال حاضر شرکت ملی نفت ایران با مشکلات قانونی برای کمک مالی به تیم نفت روبه‌روست، اما می‌توان راهکارهای قانونی برای حل این مشکل اتخاذ کرد.

مخالف واگذاری تیم نفت هستموی تأکید کرد: خود من به شخصه مخالف واگذاری تیم قدیمی و بازیکن‌سازی مثل نفت هستم که تأثیرات زیادی روی فوتبال ایران طی زمان فعالیت خود به ویژه در زمینه پرورش و تربیت بازیکن گذاشته است ضمن اینکه اگر هم دوستان در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که تیم باید در پایان فصل واگذار شود، باید به تعهدات خود در قبال بازیکنان، تیم و مجموعه باشگاه در مقطع زمانی فعلی پایبند باشند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استاد: روش الهیاری رو در برخورد با اهل سنت قبول نداریم