سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعتصاب خانواده شهدای انتفاضه در اعتراض به عدم تحویل پیکر شهدا


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، امروز دوشنبه خانواده شهیدانی که هنوز رژیم صهیونیستی پیکر آنها تحویل نداده است در منطقه رأس الجوره نزدیک ورودی شهر الخلیل اعتصاب کردند.

این خانواده‌ها که عکس‌های شهدای خود را در دست داشتند خواستار تحویل بدون قید و شرط پیکر این شهیدان شدند. اعتصاب کنندگان برای زمانی کوتاه مانع عبور مرور در مدخل ورودی شهر الخلیل شدند.

رائد الاطرش به عنوان سخنگوی این خانواده ها گفت از مسئولان تشکیلات خودگردان می خواهیم برای بازگرداندن پیکر این شهدا اقدام جدی نمایند. وی تأکید کرد بازگرداندن پیکر شهدا یک حق انسانی است و مقامات رسمی برای محقق شدن این امر باید نقش خود را درست ایفا کنند.

وی همچنین خواستار اقدامات مردمی در مقابله با پدیده تحویل ندادن پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی شد.  

مقامات رژیم صهیونیستی پیکر 46 نفر از 142 شهیدان انتفاضه قدس را نزد خود نگه داشته، به خانواده های آنها تحویل نمی دهد. اشغالگران با خانواده های این شهیدان شرط کرده‌اند که مراسم تدفین آنها باید شبانه و با حضور تعدادی کمی از مردم برگزار شود. همچنین اجازه کالبد شکافی به آنها نمی دهند.


ویدیو مرتبط :
عدم تحویل جسد مهاجر افغانی به خانواده در بیمارستان