دختر ۱۷ ساله و عجیبی که خون گریه می‌کند + عکس


دانشمندان در حال بررسی موردی نادر هستند که در آن در ۵ روز از روزهای هفته از بینی، چشم، انگشتان، گوش و برخی دیگر از اندام‌های بدن این دختر خون می‌آید.

به گزارش«شفاف»،مارین هوی دختری ۱۷ ساله و اهل بریتانیا است که تا چند سال پیش هیچ مشکلی از نظر سلامتی نداشت.مارین دچار عارضه‌ای است که سبب شده است روزی ۵ مرتبه از صورت و دستانش خون بیاید و پزشکان و متخصصان با وجود تلاش‌های فراوان نتوانسته‌اند خونریزی او را متوقف کنند و حتی نتوانسته‌اند به علت این مشکل پی ببرند.
در چند ساله اخیر مارین ناگهان متوجه شد که روزی ۵ بار از برخی نقاط بدنش همچون چشم، گوش‌ها، زبان، بینی و بند انگشتانش خون می‌آید. این خون‌ریزی‌ها با یک سردرد و چند سرفه در سال ۲۰۱۳ آغاز شد و تا الان ادامه داشته است. در سال ۲۰۱۵ در حالی که حمله‌ای میگرنی به او دست داده بود، او به خواب رفته بود و هنگامی که بیدار شد در آیینه دید که یک طرف صورتش از خون پوشیده شده است و منشاء آن از چشمش بوده است.

پزشکان نتوانستند علت و منشاء خون‌ریزی در اجزای بدن او را تا کنون کشف کنند و تا به حال چنین موردی را در طول دوران طبابت خود تجربه نکرده بودند و علائمی از سرطان خون، تومور و مشکلات خونی نیز در او دیده نشده است. در حال حاضر با هر بار خون‌ریزی او دچار حمله‌های میگرنی و سرگیجه می‌شود و زندگی‌اش کاملا با بحران مواجه شده است و از پزشکان و متخصصان درخواست کمک کرده است.

منبع: Medical Daily
Daily Mail


ویدیو مرتبط :
دختر چهار ساله ای که برای لویی گریه میکنه