فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نخستین فروشگاه تخصصی قرآن کتابشهر افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم افتتاح نخستین فروشگاه تخصصی قرآن کتابشهر با حضور احمد مسجد جامعی، عضور شورای شهر اسلامی، حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر، جمشید آموزگار، رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اصحاب فرهنگ و رسانه در مراسمی تحت عنوان کتابگردی» برگزار شد.

مسجد جامعی در این مراسم با تقدیر و ابراز خوشحالی از راه اندازی کتابشهر قرآنی، گفت: باید به خاطر راه­اندازی مرکزی که همه محصولاتش قرآنی است به مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی و کتابشهر تبریک گفت.

وی افزود: این فروشگاه و محصولاتش نشان از یک برنامه با قاعده دارد و حالا که چنین تشکیلات منسجمی در این حوزه فعال است، جا دارد که در شهرستان­ها نیز کتابشهرهای قرآنی گسترش یابد.

حامد شفیق در این مراسم با اشاره به اهداف این کتابشهر از راه­اندازی این مرکز، با اشاره به اینکه کتابشهر قرآن نخستین مرکز تخصصی فروش محصولات قرآنی است؛ تاکید کرد: این مرکز انواع قرآن های چاپی و برخی از نرم افزارها و سی دی های قرآنی را عرضه می کند.

به گفته حامد شفیق، مدیرعامل کتابشهر، تنوع قرآن­های عرضه شده در این فروشگاه به نحوی است که همه سلایق را در بر خواهد گرفت و در این فروشگاه، تعداد زیادی از ترجمه ها، خطوط ، قطع ها و چاپ های نفیس عرضه خواهد شد.

اسماعیل پور،مدیر کتابشهر قرآن نیز با اشاره به عرضه بیش از 500 محصول قرآنی اعم از قرآن­های نفیس و شاخص، تفاسیر قدیمی و روز از مفسران بزرگ، ترجمه­ها (فارسی و انگلیس)، داستان های قرآنی برای کودکان، لوح فشرده، گفت: راه اندازی کتابشهر قرآن تجربه خوبی در تهران است که در شهرستان ها نیز این ظرفیت برای توسعه این فروشگاه ها وجود دارد.

بر اساس این گزارش، کتابشهر قرآن، در خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، نبش خیابان ژاندارمری واقع شده است.

مؤسسه کتابشهر ایران به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی کشور از سال 83 تاکنون بیش از 42 شعبه در اقصی نقاط کشور راه‌اندازی کرده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موقعیت جغرافیایی این فروشگاه­ها به آدرس اینترنتی www.ketabshahr.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن­ 66952116_021 تماس بگیرند.

انتهای پیام/و


ویدیو مرتبط :
افتتاح فروشگاه فیمکا