ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لیگ برتر والیبال، رتبه سوم جدول در انتظار پیکانی ها


به گزارش ایرنا، بیست و نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران یادواره 200شهید والیبالیست از چهارشنبه 29 مهرماه آغاز شد.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته نخست این رقابت ها به مصاف آلومینیوم رفت و پس از کسب پیروزی سه بر صفر راهی برزیل شد تا در جام قهرمانی باشگاه های جهان شرکت کند و به همین دلیل سه دیدارش در لیگ برتر به موقع برگزار نشد.
این تیم 27 آبان ماه در نخستین مسابقه معوقه به مصاف بانک سرمایه رفت و این حریف قدرتمند را نیز سه بر صفر شکست داد. دومین مسابقه معوقه پیکان یکم آذرماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود و پیکانی ها به مصاف آرمان ورزشی اردکان می روند.
پیکان که از چندین ملی پوش والیبال ایران همچون مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، سامان فائزی، جواد معنوی نژاد، امیر غفور و مهدی مرندی در تیم خود بهره می برد، در حال حاضر با 10 امتیاز از پنج مسابقه خود (چهار برد و یک شکست) در رتبه ششم جدول قرار دارد.
این تیم در صورت شکست آرمان ورزشی تعداد بردهایش به پنج می رسد و بدون در نظر گرفتن امتیازها جای کاله آمل را در رتبه سوم جدول خواهد گرفت که سه پله صعود برای این تیم خواهد بود.
آرمان ورزشی ارکان در حال حاضر با 8 امتیاز از سه پیروزی و سه شکست در رتبه نهم قرار دارد و اگر این تیم پیروز این دیدار حساس شود، تعداد بردهایش به چهار می رسد و همانند حریف خود می تواند با کسب پیروزی سه پله صعود را در جدول این رقاب ها تجربه کند.
دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر والیبال بین دو تیم پیکان تهران و آرمان ورزشی اردکان ساعت 17 روز یکشنبه یکم آذرماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
غفار درخشنده و امیدوار حاتمی نظارت بر این مسابقه را بر عهده دارند و ابراهیم فیروزی و مهرداد شوشتری به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را عهده دار خواهند بود.
ورزشی(2)**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جدول نتایج لیگ جهانی والیبال