سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۳۵ درصد ثبت‌نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور کارت آزمون را دریافت کردند


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه 1395 دانشگاه پیام‌نور، تعداد 64 هزار و 543 داوطلب ثبت‌نام کرد‌ه‌اند که 31 هزار و 146 نفر زن و 33 هزار و 397 نفر مرد هستند، کارت شرکت در آزمون نیز از روز گذشته 10 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است که تا صبح امروز 22 هزار و 300 نفر برای دریافت کارت اقدام کرده‌اند.

داوطلبانی که هنوز برای دریافت کارت اقدام نکرده‌اند تا ساعت 24 فردا چهارشنبه 12 اسفندماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.

64 هزار و 543 داوطلب ثبت‌نام کننده برای شرکت در یکی از 5 گروه آموزشی این آزمون متقاضی شدند که 54 هزار و 807 نفر در گروه علوم انسانی، 2 هزار 39 نفر در گروه علوم پایه، 5 هزار و 334 نفر در گروه فنی و مهندسی، 581 نفر در گرروه کشاورزی و منابع طبیعی و یک هزار و 782 نفر در گروه هنر هستند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و یا اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار الزامی است. لازم به ذکر است آزمون کارشناسی ارشد فراگیر مهرماه 1395 دانشگاه پیام‌نور در صبح روز پنج‌شنبه 13 اسفند 94 در 99 شهرستان برگزار خواهد شد.

 فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 دقیقه صبح روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود، درب‌های ورودی حوزه‌های آزمون، 30 دقیقه قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا داوطلبان بایستی قبل از بسته شدن درب‌های ورودی جلسه آزمون، در حوزه امتحانی حاضر باشند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UVGK3X


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور