سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Witness اعلام شد


مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Witness اعلام شد

استدیو تکلا به تازگی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی معمایی خود یعنی The Witness را اعلام کرده است. اگر تمایل دارید تا این عنوان را بر روی رایانه شخصی خود تجربه کنید، بهتر است که از حداقل سیستم مورد نیاز مطلع شوید که جزئیات آن به طور کامل در ادامه مطلب موجود است. با ما همراه باشید.

گیم فا/ استدیو تکلا به تازگی مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی معمایی خود یعنی The Witness را اعلام کرده است. اگر تمایل دارید تا این عنوان را بر روی رایانه شخصی خود تجربه کنید، بهتر است که از حداقل سیستم مورد نیاز مطلع شوید که جزئیات آن به طور کامل در ادامه مطلب موجود است. با ما همراه باشید.

اگر سخت افزار رایانه شما قدیمی شده و یا اینکه از قدرت کافی فکر می کنید برخوردار نیست، برای تجربه The Witness نیازی نمی باشد که هیچ گونه نگرانی به خود راه دهید چرا که با این مشخصات، می توان بازی نامبرده را حتی روی یک توستر هم اجرا کرد! یک کارت گرافیک سری Intel HD 4000 و پردازنده ۱٫۸Ghz کافیست تا شما بتوانید The Witness را اجراکنید.

حداقل سیستم مورد نیاز

OS: Windows 7
Processor: 1.8GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD 4000 series
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی

OS: Windows 7
Processor: 2.4GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 780
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی FIFA 16 به همراه مشخصات سیستم مورد نیاز آن