سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تازه‌ترین جنایت هولناک داعش علیه معلولین


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گروه تروریستی داعش در جنایتی ضد بشری و وحشیانه، کودکان معلول را اعدام می‌کنند.

رسانه‌های گروهی خبری از جمله روسیاالیوم را منتشر کرده‌ اند مبنی بر این‌که جنایت تروریست‌های داعش به حدی رسیده است که 38 کودک معلول را که حاصل تعدی این تروریست‌ها به زنان بیگناه در عراق و سوریه است، اعدام کرده‌اند.

تروریست‌های داعشی با فتاوای مفتیان وهابی سعودی که هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی ندارد و بیش از گذشته چهره زشت و کریه اسلام آمریکایی وهابی را نشان می‌دهد، زنان بیگناه مذاهب مختلف در عراق و سوریه را به عنوان کنیز خود به اجبار به اختیار خود در می‌آورند و آنها را مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.کودکانی که از این روابط غیرانسانی داعشی‌های مدعی خلافت اسلامی به دنیا آمده‌اند، دچار نقص عضو و مشکلات ژنتیکی شده‌اند، اما تروریست‌های بی‌رحم که بویی از انسانیت نبرده‌اند و در وحشی‌گری و توحش روی نازی‌ها و مغول‌ها را هم سفید کرده‌اند، این کودکان بیگناه را بی‌رحمانه به قتل می‌رسانند.

بر اساس آنچه در رسانه‌ها و پایگاه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شده است، بیشتر کودکان محکوم به اعدام به دست داعشی‌های تکفیری وهابی، دچار مشکلات ژنتیکی و نقص عضو هستند و کودکان معلول بنا به فتوای ضد بشری و ضد اسلامی قاضی شرعی سعودی‌الاصل داعش از طریق خفه شدن یا داروهای خاص به قتل می‌رسند.

نکته قابل توجه در این اعدام‌ها، این است که بیشتر کسانی که به قتل رسیده‌اند، حاصل تجاوز تروریست‌های داعشی به زنان اسیرشان است که آنها را به عنوان کنیز به غنیمت گرفته و با تکیه بر فتاوای ضد اسلامی و ضد بشری خود، رابطه نامشروع با آنها را برای خود مشروع می‌دانند و در ارتکاب جنایات غیراخلاقی هیچ ابایی ندارند. بیشتر اطفالی که داعشی‌ها به قتل رسانده‌اند، به چهار ماهگی هم نرسیده‌اند در حالی که کوچکترین محکوم به اعدام داعش، قبل از رسیدن به دومین هفته تولد خود به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید.

کارشناسان و کسانی که کمترین اطلاعی از تاریخ نازی‌ها و شکل‌گیری نازیسم و به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان دارند، فردی که از عاملان اصلی شعله‌ور شدن آتش جنگ جهانی دوم و مصایب هولناک آن بود، بلافاصله جنایات داعش را با اقدامات نژادپرستانه هیتلر و نازی‌ها مقایسه می‌کنند.

هیتلر علاوه بر ایجاد اردوگاه‌های پاکسازی نژادی که در اروپا و خاک کشورهایی که ارتش‌های مهاجمش اشغال کرده بودند، بر اساس برنامه‌ای برای پاکسازی نژادی، تیم‌های متعددی از پزشکان و دانشمندان نازی را برای انجام آزمایش‌‌هایی بر روی انسان‌ها و استفاده انواع داروها بر روی بدن آنها و نیز آزمایش سلا‌های میکروبی و شیمیایی بر روی آنها برای مشخص شدن تاثیر آن و نیز عملیات کاشت اعضا یا قطع اعضا بدون بیهوش کردن فرد به کار گرفته بود.

انسان در فرهنگ هیتلر و طرفدارانش به یک موش آزمایشگاهی تبدیل شده شده است. پس از بازگشت به این صفحه تاریک از تاریخ اروپا و انسانیت، مشخص می‌شود که فکر ظالمانه کپی‌برداری شده است اما این بار به دست کسانی که شاید در ظاهر مسلمان به دنیا آمده‌اند، اما در ادامه به افراد تندرو و در نهایت به تروریست‌های بی‌رحم و خونریز و وحشی تبدیل شده‌اند که از کشتن انسان لذت می‌برند و این جنایات وحشیانه را با تکیه بر فقه یکی از خود که به اصطلاح قاضی شرعی خوانده می‌شود، توجیه می‌کنند و مشروعیت می‌بخشند، قضات وهابی‌ که احکام نازیستی را به شیوه هیتلر صادر می‌کنند.انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جنایت هولناک تروریست‌های داعش و طالبان علیه شیعیان افغانستان