فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ابراهیم حاتمی‌کیا بهترین کارگردان مخاطبان پردیس کوروش شد/ محمدزاده و ایزدیار بهترین بازیگر


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، جشنواره مخاطبان پردیس سینمایی کوروش که اختصاص به انتخاب بهترین‌های سی و چهارمین فیلم فجر به انتخاب مخاطبان این پردیس سینمایی داشت، شب گذشته طی مراسمی با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، مریلا زارعی، نوید محمدزاده، علی سرتیپی، پژمان لشکری‌پور، محمدرضا صابری برگزار شد.

در این مراسم طبق نتایجی که از نظرسنجی مخاطبان در 5 بخش بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین نقش، بهترین فیلم و بهترین کارگردانی به‌عمل آمد، ابراهیم حاتمی‌کیا توانست جایزه ویژه بهترین کارگردان را از آن خود کند.

همچنین مخاطبان پردیس کوروش، نوید محمدزاده را به‌عنوان بهترین بازیگر مرد، پریناز ایزدیار بهترین بازیگر زن، پیمان معادی ایفاگر بهترین نقش برای فیلم «ابد و یک روز» و «اژدها وارد می‌شود» را بهترین فیلم انتخاب کردند.

ابراهیم حاتمی‌کیا پس از حضور بر روی صحنه با تشکر از مخاطبان بابت حمایت از «بادیگارد» گفت: بهترین سینمایی که تاکنون فیلم را در آن دیدم و لذت بردم، پردیس سینمایی کوروش است که از لحاظ کیفیت صدا و تصویر، برترین سینماست و بهترین خاطره را برای من رقم زد.

همچنین مریلا زارعی بازیگر و بازیگردان فیلم «بادیگارد» نیز در این مراسم اظهار داشت: من به این مراسم آمدم تا در کنار شما فیلم را ببینم و این انتخاب برای ما بسیار مهم است. عده‌ای می‌گویند این فیلم به جایی مربوط است، اما در حالی‌که «بادیگارد» کاملاً به مردم وابسته است و برای ما حمایت شما مهم است. آمدم تا کارگردان خوب‌مان را همراهی کنم و این فیلم را دوباره ببینم.

در بخش دیگر این مراسم نیز نوید محمدزاده باحضور بر روی صحنه از مخاطبان پردیس کوروش برای انتخاب او به‌عنوان بهترین بازیگر مرد تشکر کرد و پریناز ایزدیار نیز به سبب حضور در فیلمبردرای در فیلم «مرداد» پیامی را برای مراسم ارسال کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
شهید چمران, حاتمی کیا, ابراهیم حاتمی کیا, شهید, علی قائم مقامی, شهدا, دفاع مقدس, تونل سینما, جنگ تحمیلی, سینما, اکران, ه