سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستبند پایش فعالیت های بدنی جدید سامسونگ به مدل SM-R150 در تصاویری لو رفت


Samsung-SM-R150-3

سامسونگ ساعت های هوشمند زیادی تولید کرده است که البته گیر اس 2 (Gear S2) به شکل مشخص و با فاصله قابل ملاحظه ای برتر از دیگر تولیدات این شرکت است. سامسونگ هم این را خوب متوجه شده است و در ادامه موفقیت این طراحی قصد دارد تا ابزار پوشیدنی آتی خود را با همین سبک و سیاق طراحی و ارایه کند. امروز اما چند تصویر کاملا واضح و احتمالی از تصاویر تبلیغاتی این محصول جدید لو رفته است که در ادامه با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

Samsung-SM-R150-01این دستبند پایش سلامتی سامسونگ کمی با گیر اس 2 متفاوت است، از این نظر که بیشتر متمرکز پایش فعالیت های بدنی شما خواهد بود و نوع استفاده آن علاوه بر بسته شدن پشت مچ دست و به صورت ساعت هوشمند، می تواند به صورت سنجاق سینه به پیراهن یا لباس خود وصل کنید.

Samsung-SM-R150-04

این ابزار جانبی پوشیدنی سامسونگ که در داخل شرکت فعلا به نام Triathlon (یعنی مسابقات سه گانه) شناخته می شود قبلا هم لو رفته بود و کد مدل آن SM-R150 است. دستبند هوشمندی که همانند گیر اس 2 با سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن ارایه خواهد شد. این سیستم عامل و رابط کاربری عالی آن برای ساعت را شخصا خیلی دوست می داریم و مسلما سامسونگ برای این ابزار پوشیدنی متفاوت آن را بهینه کرده است.

Triathlon دارای حسگر ضربان قلب داخلی هم هست، همانطور که اکثریت ابزارهای پوشیدنی سامسونگ از ابتدا تا کنون چنین قابلیتی را داشته اند. این دستبند پایش سلامتی بیشتر در نقش نسخه ورزشی یا همان Sport گیر اس 2 شناخته می شود که به نظر ما حداقل دارای نمایشگر بزرگتری هم هست، البته آنطور که از تصاویر پیداست.

Samsung-SM-R150-02Triathlon هم همانند گیر اس 2 دارای حاشیه چرخان است که از آن برای جا به جا شدن در منوها استفاده می شود. از آنجایی که این ابزار پشیدنی جدید سامسونگ احتمالا قابلیت های کمتری نسبت به گیر اس 2 دارد، احتمالا قیمت آن به شکل مشخصی از آن پایین تر است. در حقیقت قیمتش می تواند جایی پایین تر از قیمت Fitbit Pulse و Garmin Forerunner 225 بنشیند. قیمت این دو دستگاه که نام برده شد، حدود 250 دلار است و اگر قیمتی کمتر از اینها داشته باشد، باید به موفقت آن امیدوار بود.

نظر شما درباره این ابزار پوشیدنی جدید چیست؟ طبق روال در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه خواهیم داشت، با ترنجی همراه باشید.

sammobile

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

سینا عطاییتوسط سینا عطایی

سلاممهندس شیمی، سردبیر و طراح مجله هندسه کیمیا هستم و عاشق موشکافی هر گجتی که پا به دنیا گذاشته باشه، البته اگر دوست دارید از دستم خلاص بشید یه 5D mark III بدید دستم :)

ای میل من: [email protected]اینستاگرام: sina_ataie

مشاهده همه مطالب سینا عطایی


ویدیو مرتبط :
‫لزوم فعالیت بدنی‬‎