سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بی‌‌اعتنایی ۴ بانک به الزام قانونی انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده


بی‌‌اعتنایی ۴ بانک به الزام قانونی انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شدهفارس/ با وجود الزام انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده حداکثر ۷۵ روز پس از اتمام دوره مالی ۶ ماهه، ۴ بانک هنوز صورت‌های مالی حسابرسی شده سه ماهه اول و شش ماهه اول ۹۴ را ارائه نکرده‌اند.

با وجود اتمام سال 1394 از مجموع بانک‌های حاضر در بازار سرمایه، چهار بانک دی، پاسارگاد، ایران زمین و قوامین صورت‌های مالی سه ماهه و شش ماهه حسابرسی شده برای سال 94 را منتشر نکرده‌اند.

این بانک‌ها تاکنون به انتشار اطلاعات صورت‌های مالی سه ماهه و شش ماهه حسابرسی نشده اکتفا کرده‌اند که اقدام این چهار بانک برخلاف دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرک‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار است.

براساس بند چهارم (بخش اول) فصل سوم دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای 6 ماهه حسابرسی شده، حداکثر 60 روز بعد از پایان دوره 6 ماهه و در مورد شرکت‌هایی که ملزم به تهیۀ صورت‌های مالی تلفیقی هستند، حداکثر 75 روز پس از پایان دوره 6 ماهه باید منتشر شود.

به گزارش فارس، در این میان برخی بانک‌ها هم هستند که تاکنون صورت‌های مالی حسابرسی شده سه ماهه اول سال 94 را منتشر کرده‌اند اما چهار بانک ذکر شده، حتی گزارش عملکرد سه ماهه اول را هم ارائه نکرد‌ه‌اند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
کمک غیر قانونی 4 بانک خصوصی به موسسات غیر مجاز مالی