ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقه های دو و میدانی مردان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه ها روز یكشنبه با حضور ورزشكارانی از شهرستان های ارومیه، پیرانشهر، بوكان و سلماس برگزار شد.
در ماده 60 متر عطا اسكندری از ارومیه، در ماده 400 متر شایان حسین زاده از سلماس و در ماده 800 متر میلاد اجاقی از سلماس مقام های نخست را به خود اختصاص دادند.
در ماده 1500 متر میرحسین سائلی از سلماس، در ماده 3000 متر فردین محمدی از بوكان، در ماده پرش ارتفاع محمد ثابتی فر با ركورد یك متر و 75 سانتیمتر از ارومیه و در ماده پرتاب چكش اكبر هلالی با پرتابی معادل 61 متر و 13 سانتیمتر به مقام قهرمانی رسیدند.
هفته گذشته نیز رقابت های انتخابی نفرات برتر بانوان در دو رده سنی برای اعزام به مسابقات كشوری با حضور 27 نفر ورزشكار از شهرستان های ارومیه، بوكان، پیرانشهر، تكاب، چایپاره و مهاباد در سالن اختصاصی دو و میدانی ارومیه برگزار شده بود.
نفرات برترهر ماده با نظر كمیته فنی و با توجه به ركوردهای كسب شده به مسابقات قهرمانی جوانان كشور كه طی روزهای 5 و 6 اردیبهشت در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
mini MBA ارومیه آذربایجان غربی