سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تلاش برای گلخانه‌ای کردن اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب/ تاسیس بنیاد اندیشه‌های امام(ره) در دانشگاه‌ها برای جلوگیری از تحریف‌ها و سکوت‌های معنادار


به گزارش گروه دانشگاه‌ها خبرگزاری فارس، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، اولین نشست هم اندیشی کانون‌های خط امام(ره) دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور مسئولین کانون‌های خط امام(ره) 25 دانشگاه برگزار شد.

محمد ودود حیدری مدیرعامل بنیاد تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها در این نشست با اشاره به دلایل تاسیس این بنیاد گفت: بعد از اتفاقات سال 88 و جسارت به ساحت امام خمینی(ره) و سکوت متصدیان امور بر آن شدیم تا با تاسیس بنیاد اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها از این نوع تحریف‌ها و سکوت‌های معنادار جلوگیری کنیم.

در ادامه ابراهیمی معاون هماهنگ کننده بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها با اشاره به اهمیت دانشگاه در نگاه امام خمینی(ره) و جایگاه دانشگاه و دانشجویان در جامعه امروزی به ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) و لزوم ترویج آن در فضای دانشگاهی اشاره کرد.

ابراهیمی در ادامه گفت: باید منویات امام (ره) با انجام امور پژوهشی و علمی به عنوان مرجع دانشگاهیان قرار بگیرد.
وی گفت: افرادی در جامعه هستند که به فکر گلخانه‌ای کردن اندیشه‌های امام خمینی(ره) هستند.
این عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به بیانات صریح امام خمینی(ره) وظیفه اصلی دانشجویان را پیگیری این منویات قلمداد کرد و گفت این شعارها باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.
در ادامه جلسه مسئولین کانون‌های خط امام(ره) به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و از فعالیت‌های اجرایی خود در طول مدت تاسیس کانون خط امام(ره) در دانشگاه خود گزارشی ارائه کرده  و این دانشجویان برنامه‌های خود برای ترم تحصیلی آینده را تشریح کردند.
در پایان جلسه حجت الاسلام هاشمی‌نژاد مسئول امور کانون‌های بنیاد تبیین اندیشه‌های امام خمینی(ره) در دانشگاه‌ها با اشاره به ضرورت ارتباط بین کانون‌ها و بنیاد مسئولین کانون‌ها را به همگرایی بیشتر با یکدیگر دعوت کردند و گفتند بنیاد آماده همکاری و حمایت معنوی و محتوایی از کانون‌های فعال است.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/HPBRUS


ویدیو مرتبط :
اردوی اندیشه مطهر-مدرسه مولوی علامه ابوذر اندیشه