سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



دفع زباله در محل های ورزشی


gm2

زباله هایی که تماشاگران در سالن های ورزشی می ریزند از عمده ترین منابع آلوده کننده محیط های ورزشی است. بنابراین باید از ظرف های زباله دردار در نقاط مختلف سالن استفاده شده و با نصب پوستر در کنار آن ها و دادن پیام های متعدد از بلندگوی سالن تماشاگران را تا حد امکان به رعایت نظافت دعوت کرد.
لازم است بعد از هر مسابقه و تمرین، محیط سالن به وسیله کارگران به طور کامل تمیز شود چون باقی ماندن زباله حتی به مقدار کم باعث پیدا شدن موش، جوندگان و حشرات به خصوص مگس و پشه که خود منبع بزرگ آلودگی هستند می شود.
زباله های جمع آوری شده را باید در کیسه های مخصوص ریخت و پس از بستن سر کیسه ها، آن ها را به محل مخصوص جمع آوری زباله شهری برد. به هیچ وجه نباید زباله ها را در اطراف سالن های ورزشی تل انبار کرد. چون سبب جلب حشرات و جوندگان و آلودگی هوا می شود که برای ورزشکاران و سایر مردم زیان آورند.

این مطلب توسط  مجله پزشکی دکتر سلام تهیه شده است. استفاده از آن فقط با ذکر منبع دکتر سلام(hiDoctor.ir) مجاز می باشد


ویدیو مرتبط :
دفع نامناسب زباله های بیمارستانی