سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپ سلفی مایکروسافت برای آیفون منتشر شد


اپ سلفی مایکروسافت برای آیفون منتشر شدزومیت/ مایکروسافت در ادامه‌ی اپ محبوب «Lumia Selfie» این بار قصد دارد با ارائه نسخه‌ی دقیق‌تر این اپ دل کاربران iOS را بدست آورد. این نرم‌افزار سعی می‌کند با استفاده از الگوریتم سلفی‌های گرفته شده توسط آیفون را زیباتر کند.

اپ جدید مایکروسافت برای iOS با رویه معمول تولید محصولات این شرکت تفاوت دارد. این اپ که به سادگی «Microsoft Selfie» نام گرفته است، کمک می‌کند تا کیفیت تصویر از جمله تعادل رنگ‌ها، رنگ پوست و نورپردازی به شکلی تنظیم شود که بهترین عکس را برای اشتراک‌گذاری در اختیار شما بگذارد. این نرم‌افزار در اصل نسخه‌ی دقیق‌تری از «Lumia Selfie» است، همان اپلیکیشنی که مایکروسافت برای ویندوزفن ارائه کرده بود.

در نگاه دقیق‌تر، Microsoft Selfie یکی دیگر از اپ‌هایی است که مایکروسافت در آن از «فراگیری ماشین» (machine learning) به عنوان عنصر اصلی استفاده می‌کند و مانند نرم‌افزاری کار می‌کند که مایکروسافت در ماه آپریل منتشر کرد تا با توجه به تصویر سن شما را حدس می‌زند. در توضیحات اپِ Microsoft Selfie آمده است که این نرم‌افزار اطلاعاتی مانند «سن، جنسیت، رنگ پوست، نورپردازی و متغییرهای دیگر را در نظر می‌گیرد» تا به شکل هوشمند تصاویر سلفی شما را بهتر کند.

هرکدام از ۱۳ صافی موجود در اپ نویزهای تصویر را پاک‌سازی می‌کند. هر صافی همچنین با نام‌هایی مانند «۱۹۵۶» و «طلوع آبی» فضایی متفاوت به عکس شما اضافه می‌کند. همچنین با فشردن و نگه‌داشتن دکمه‌ی «compare» می‌توانید تصویر جدید را با تصویر اولیه و بدون دستکاری الگریتم مقایسه کنید.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: زومیت


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت،نحوه پرت کردن اپ های اندرویدی را نشان داد.