حذف بازیگر بی حجاب از بیلبورد من سالوادور نیستم


در حالی من سالوادور نیستم به کارگردانی منوچهر هادی رونق خوبی به گیشه های سینماهای کشور داده که تصویر بازیگر زن خارجی این فیلم در سردر سینماها با انتقاد اداره اماکن روبرو شده و قرار است بیلبورد این فیلم تغییر کند.

حبیب اسماعیلی در گفت وگویی درباره تغییر سردر سینماهای نمایش دهنده فیلم «من سالوادور نیستم» گفت: بنرهای در سردر سینماها نصب شده بود با تصویر بازیگر زن خارجی فیلم است که با مجوز ارشاد این تصاویر آماده و در سردر سینماها نصب شد که امروز ماموران اماکن به این سردرها ایراد گرفته و در دو سالن سینما از جمله ماندانا برداشتند.

یکتا ناصر و عطاران و بازیگر خارجی  ، منوچهر هادی ، رضا عطاران

یکتا ناصر و عطاران و بازیگر خارجی در من سالوادور نیستم

وی ادامه داد: تغییراتی که اداره اماکن نیروی انتظامی مد نظرش است را پذیرفتیم زیرا معتقدیم فیلم «من سالوادورنیستم» فیلمی سلامت است و ما هم تغییری که مد نظر اداره اماکن است را می پذیریم و امشب سردرهای جدید سینماها را بدون بازیگر زن خارجی و با بازیگران ایرانی آماده و به سینماهای نمایش دهنده ارایه می دهیم. استقبال از این فیلم به خاطر عکس چهره زن بازیگر خارجی نیست که نبودش به فیلم لطمه بزند. ما به قوانین احترام می گذاریم و اگر این عکس باعث سوءتفاهم شده است آن را حذف خواهیم کرد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که پیش از این از تصویر زن خارجی در تبلیغ فیلم ها استفاده شده است گفت: بله تصویر بازیگر زن خارجی فیلم «گذشته» بر سردر سینماها بود و هیچ مشکلی وجود نداشت. البته ما سوءتفاهم را برطرف می کنیم و اداره اماکن هم با ما همکاری لازم را داشته و به ما فرصت داد تا بیلبردها و سردرها را تغییر دهیم.

یکتا ناصر و عطاران ، رضا عطاران ، ‌ یکتا ناصر

نمایی از فیلم من سالوادور نیستم

من سالوادور نیستم یا آی ام نات سالوادور فیلمی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور تولید سال 1394 می باشد.

خلاصه داستان: ناصر و خانواده اش به واسطهٔ آژانس تعطیلات رؤیایی به سفری سیاحتی به برزیل دعوت می شوند. آنجل دختری برزیلی او را با نامزد سابق خود اشتباه می گیرد ... و بقیه ماجرا شروع می شود


ویدیو مرتبط :
من سالوادور نیستم