سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پربازدیدترین بنای تاریخی کشور کجاست؟


سلامت نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: میدان امام اصفهان با بازدید روزانه بیش از ۳۰۰هزار نفر گردشگر پربازدیدکننده‌ترین بنای تاریخی کشور شد.

به گزارش سلامت نیوز،، فریدون ‌اللهیاری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در اصفهان اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار 230 هزار مسافر در سطح استان اصفهان اسکان یافته‌‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد افزایش داشته‌ایم.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار از 28 اسفند تا اول فروردین ماه 127 هزار نفر از بناهای تاریخی اصفهان بازدید کردند و روز گذشته 60 هزار نفر از بناهای تاریخی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: میدان امام اصفهان با بازدید روزانه بیش از 300 هزار نفر گردشگر، پربازدیدکننده‌ترین بنای تاریخی کشور شد.

وی بیان کرد: با توجه به بارش باران و مساعد شدن آب‌وهوای استان اصفهان به هم‌وطنان پیشنهاد می‌شود که از جاذبه‌ها و آثار تاریخی استان اصفهان بازدید کنند.


ویدیو مرتبط :
بنای تاریخی چشمه عمارت