روانشناسی/ راه های مقابله با هیجان های منفی


دکتر سلام/ آناتومی و فیزیولوژی انسانآشنایی با عضلات، استخوان ها، مفاصل، دستگاه های بدن و کار و عملکرد هریک از دستگاه هااخبار پزشکیداغ ترین اخبار پزشکیزیبایی, پوست, مورازهای زیبایی و زیبا ماندنپزشکیمطالب و مقالات جدید پزشکیچشم و چشم پزشکیمقالات و یافته های جدید چشم پزشکی در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری های چشمگوش، حلق و بینییافته ها و مقالات جدید در رابطه با گوش، حلق و بینیدندانپزشکیمطالب و مقالات دندانپزشکیسالمندانمطالب جدید در مورد تغذیه، بیماری ها، ورزش، توانبخشی، سلامت و … سالمنداندیابتآشنایی، پیشگیری، رژیم غذایی و درمان بیماری قند (دیابت) نوع یک و دوکودکاننکات مهم درباره کودکانبیماری هاپیشگیری، علل، علائم و درمان بیماری هاداروهااطلاعاتی کامل در مورد داروها تغذیه تغذیه مناسب و علمی خواص میوه و سبزیجات مقاله هایی کامل در رابطه با خواص میوه و سبزیجاتورزش و سلامتیتاثیرات ورزش بر سلامتی و بهبود بیماری هاآشپزی رژیمی و سالمآموزش آشپزی، دستور پخت و معرفی غذاهای رژیمی و طرز تهیه مواد غذایی سالمجنسیبررسی، پیشگیری و درمان مسائل و بیماری های جنسیزنان و زایمانمطالب و مقالات زنان و زایمانروانشناسیروانشناسی نوزادان، نوپایان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میان سالان و کهن سالانطب سنتی و گیاهان داروییگیاهان دارویی و فواید و خواص داروئی گیاهان و طب سنتیعلمیجدیدترین یافته های علمی از سراسر جهانپرستاری و ماماییمطالب و مقالات در مورد پرستاری، مامایی، آموزش پرستاران و جامعه ی مامایی، مراقبت از بیمار، بصورت عمومی و تخصصیبهداشت و ارتقاء سلامتآموزش بهداشت, ضدعفونی کردن سبزی, میوه, شرایط نگهداری مواد غذایی, ارتباط بهداشت و سلامت, بهداشت عمومی, بهداشت فردی, بهداشت محیط و …فیزیوتراپی و ارتوپدیمطلب مفید و جدید در مورد فیزیوتراپی و همچنین ارتوپدی, دراینجا مقالات کاربردی تخصصی و برای افراد عادی منتشر می شودقلب و عروقمطالب و مقالات جدید در مورد قلب، عروق، فشار خون. از پیشگیری تا درمان بیماری های قلبی و عروقیمغز و اعصابمطالب جدید و مفید در رابطه با بیماری های مربوط به مغز و اعصاب، جراحی مغز، بیماری های مربوط به روان انسانتجهیزات پزشکی و آزمایشگاهیمعرفی محصولات و تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی و …عکس های پزشکی و سلامتعکس ها و تصاویر پزشکی، علمی، سلامت، دندانپزشکی، زیبایی، پوست، بهداشت، آناتومی بدن انسانمعرفی و دانلود کتابمعرفی و دانلود جدیدترین و بهترین کتاب های پزشکی, زیبایی, سلامت, ورزشی, علمی, تغذیه, روانشناسی, کتاب های مفید, آموزش جنسی, اطلاعات دارویی و طب سنتی و …مواد مخدراطلاعاتی در مورد مواد مخدرعمومیپرسش و پاسخپاسخگویی به پرسش های شما

با چه روش هایی می توانیم احساس هراس و دلهره و دلشوره را در دل خود از بین ببریم و از چه روش هایی برای تسکین این حالت باید بهره بگیریم توصیه های متخصصین و روانشناسان را در این زمینه بخوانید
احساس ترس در همه وجود دارد اما حملات اضطرابی وحشتزدگی اغلب ناگهانی و به یکباره رخ می‌دهند. و علایم آن می‌تواند آنقدر وحشتناک باشد که ترس، شما را فلج کند.
راه‌های ساده‌ای برای غلبه بر حملات وحشت وجود دارد. اولین راه تنفس عمیق است. این نوع تنفس به صورت منسجم آنزیم‌های ضد استرس و هورمون‌های آرمبخش را مانند استیل کولین، پرولاکتین، وازوپرسین، و اکسی توسین در بدن بیشتر می‌کند.
شستشوی صورت با آب سرد منجر به تغییرات فیزیولوژیکی با تحریکی سیستم پاراسمپاتیک می‌شود و ضربان قلب را پایین می‌آورد.
ماساژ پوست سر منجر به تغییرات بیوشیمی در بدن می‌شود. ماساژ درمانی سطح کورتیزول را در بدن تا 31 درصد کاهش می‌دهد و منجر به افزایش سطح دوپامین و سروتونین می‌شود. این دو هورمون برای احساس شادمانی مفیدند.
خوردن شکلات تیره سطح منیزیم را در بدن افزایش می‌دهد. منیزیم آرام بخش است و تمرکز را بالا می‌برد. همچنین شکلات تیره حاوی تریپتوفان؛ یک اسید آمینه است که سطح سروتونین را در بدن افزایش می‌دهد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چگونه با منفی نگری و ناامیدی مقابله کنیم؟