علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۷۷ داروخانه آذربایجان غربی آماده ارائه خدمات در نوروز هستند


حسن ملکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از این تعداد، ۲۸ داروخانه در ارومیه فعال خواهد بود اضافه کرد: از ۲۸ داروخانه فعال ارومیه در ایام نوروز، ۱۶ داروخانه شبانه روزی بوده و ۱۲ داروخانه نیز به صورت روزانه در راستای رفع نیازهای دارویی شهروندان و مسافران تعیین شده است.

وی ادامه داد: ۴۹ داروخانه نیز در شهرستان‌های ۱۶ گانه آذربایجان غربی به جز ارومیه فعال خواهد بود تا مسافران و شهروندان در این خصوص مشکلی در ایام نوروز نداشته باشند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: علاوه بر این داروخانه‌ها، ۳۱ داروخانه بیمارستانی نیز در ایام عید فعال خواهد بود.

ملکی نژاد عنوان کرد: محل داروخانه‌های شبانه روزی به صورت نقشه کروکی شامل نام داروخانه، نشانی و شماره تماس در بنرهایی در ورودی شهرها اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: مسافران نوروزی می‌توانند در صورت نیاز هنگام ورود به شهرهای استان، بنرها را مشاهده کرده و نزدیک‌ترین داروخانه را برای خرید اقلام دارویی انتخاب کنند.


ویدیو مرتبط :
گزارش بازرسی از داروخانه های استان مرکزی در ایام نوروز