سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كاهش تعداد تیم های شركت كننده در مسابقه های كبدی جوانان آسیا


به گزارش ایرنا، مراسم وزن كشی و جلسه هماهنگی چهارمین دوره مسابقه های كبدی جوانان آسیا با حضور محمدرضا مقصودلو نایب رئیس و محمد سرور دبیر كل كنفدراسیون آسیا و نمایندگان فدراسیون ها و سرپرستان تیم های شركت كننده شامگاه سه شنبه در محل هتل پارك ارومیه برگزار شد.
پس از مراسم وزن كشی، جلسه هماهنگی و اعلام برنامه مسابقه ها به سرپرستان و سرمربیان تیم های شركت كننده در همان محل برگزار شد.
قرار بود این مسابقه ها با حضور 16 تیم از هشت كشور آسیایی برگزار شود، ولی تیم های مردان و زنان تایلند و مردان افغانستان و پاكستان در این رقابت ها حضور نیافتند.
بنابراین مسابقه ها با حضور پنج تیم مردان از كشورهای ایران، هندوستان، سریلانكا، عراق و تركمنستان و هفت تیم بانوان از كشورهای پاكستان، افغانستان، ایران، هندوستان، سریلانكا، عراق و تركمنستان برگزار می شود.
تیم مردان كشورهای افغانستان و پاكستان به علت مشكل روادید و تیم های مردان و زنان تایلند به علت بیماری (سكته ناگهانی) رئیس فدراسیون این كشور نتوانسته اند به كشور ایران و شهر ارومیه سفر كنند.
این رقابت ها صبح امروز چهارشنبه 25 فروردین ماه جاری با انجام دیدارهای ایران ـ تركمنستان و دیدار تیم های عراق ـ سریلانكا در بخش مردان آغاز می شود.
چهارمین دوره مسابقه های كبدی جوانان آسیا با حضور هفت كشور آسیایی در قالب پنج تیم مردان و هفت تیم بانوان طی روزهای 25 تا 28 فروردین ماه در سالن 6 هزار نفری غدیر و سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار می شود.
علی شاهی و سینا حسینی دو كبدی كار ملی پوش استان آذربایجان غربی به همراه نواب تازه قلعه به عنوان مربی در معیت تیم ملی جوانان حضور دارند.
همچنین رئیس هیات كبدی آذربایجان غربی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون كبدی كشور در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقه های كبدی جوانان آسیا با ریاست رباب شهریان معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون و رئیسان هیات های كبدی استان های سراسر كشور صبح روز شنبه 28 فروردین ماه جاری در ارومیه برگزار می شود.
عیسی زینالی افزود: بررسی عملكرد سال 1394 و تصویب تقویم پیشنهادی سال 1395 فدراسیون كبدی از مهم ترین موضوع های مجمع عمومی سالیانه است.
وی گفت: بررسی آیین نامه های كمیته های مختلف فدراسیون، اعزام ملی پوشان كبدی ایران به پرو كبدی، حضور مقتدرانه در رقابت های جهانی و آسیایی از دیگر موضوعات مجمع عمومی سالیانه فدراسیون كبدی به میزبانی شهر ارومیه و هیات كبدی آذربایجان غربی است.
وی ادامه داد: حضور 2 ورزشكار و مربی آذربایجان غربی در تركیب تیم ملی كبدی جوانان ایران نشان از رشد و توسعه این رشته در استان است تا بتوانند توانمندی های بالفعل و بالقوه خود را با پوشیدن لباس تیم ملی به نمایش بگذارند.
زینالی گفت: تمامی تمهیدها و امكانات لازم برای میزبانی كیفی تر مسابقه های كبدی جوانان مردان و بانوان آسیا در ارومیه آماده شده است تا بتوانیم نماینده پر افتخاری برای كشور جمهوری اسلامی ایران در سطح قاره كهن آسیا باشیم.
2077/7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شركت كننده ی 12 از مسابقه حذف شد