سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگاه ها به چند ماده قانون مستمر بهبود محیط کسب و کار عمل کرده اند


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس قرائت شد.
در این گزارش که اسماعیل جلیلی سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی آن را قرائت کرد، آمده است: قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار حاوی 29 ماده است که در آنها 47 حکم قانونی وجود دارد که از میان این تعداد حکم 8 مورد آنها به طور کامل اجرایی شده است.
این کمیسیون یادآور شد: 13 حکم قانونی به طور ناقص یا با اثربخشی کم اجرا شده، اجرای 2 حکم قانونی قابل ارزیابی نیست و 24 حکم قانونی نیز تا آبان 94 اجرا نشده است و یک مورد از آیین نامه های اجرایی باقی مانده است.
کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در گزارشی مجلس تاکید کرد: بررسی عملکرد دستگاه های مسئول اجرای قانون مستمر بهبود محیط کسب و کار نشان می دهد که به جز تعداد اندکی ماده، دولت و اکثر دستگاه های اجرایی به تکالیف خود در این قانون عمل نکرده اند به طوری که حدود 51 درصد از احکام این قانون تا کنون اجرا نشده ، 27 درصد از احکام به شکل ناقص یا با اثربخشی کم انجام شده و تنها 17 درصد از احکام قانون مربوطه به طور کامل اجرا شده است.
در این گزارش همچنین تصریح شده است: از آنجا که دولت یازدهم بهبود محیط کسب و کار را در اولویت برنامه های خود قرار داده و رییس جمهوری بارها بر ضرورت اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار تاکید کرده است، از دولت و همه دستگاه های اجرایی که در این قانون تکالیفی برای آنها تعیین شده است، انتظار می رود برای حمایت از فعالان اقتصادی و کارآفرینان ایرانی با جدیت بیشتری به وظایف خود در قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار عمل کنند.
سیام ** 9121 ** 3053 ** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازار یا نابازارها کایزن بهبود مستمر کسب و کار ابزار کسب و کار موفق رهبران بزرگ