سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هشت وزیر دولت هفته آینده در کمیسیون های مجلس/ آخرین وضعیت آنفلوآنزا در کمیسیون بهداشت بررسی می شود


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکشنبه هفته آینده وضعیت مالیات در کشور را با حضور مسؤلان ذیربط بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون ، روز دوشنبه هفته آینده آخرین اخبار و تحولات منطقه خاورمیانه را با حضور مسؤلان ذیربط بررسی می کنند همچنین وزیر کشور برای پاسخگویی به سوال پنج نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.
وزیر اطلاعات نیز قرار است در روز دوشنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤال حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حضور یابد.
محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی نیز ، روز دوشنبه برای پاسخگویی به سؤال فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلان غرب، گراور ، نفت شهر و خسروی در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر علوم و آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش
اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری یکشنبه هفته آینده لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور را با حضور مسئولین مربوطه از وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی ریاست جمهوری و مشاورین کمیسیون بررسی می کنند.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دوشنبه هفته آینده برای پاسخ به سوال 12 نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.
وزیر آموزش و پرورش نیز برای پاسخ به سوالات 17 نماینده قرار است روز دوشنبه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شود.
بر اساس این گزارش، قرار است اعضای این کمیسیون ، روز دوشنبه از مرکز شورای عالی فضای مجازی بازدید کنند.

**وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مجلس
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس یکشنبه هفته آینده لوایح ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی جاسک در استان هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی - دارویی در استان البرز ، ایجاد مناطق آزاد تجاری- صنعتی مهران و اردبیل، ایجاد منطقه آزاد تجاری - صنعتی بوشهر و ایجاد یک منطقه آزاد تجاری- صنعتی و یازده منطقه ویژه اقتصادی را بررسی می کنند.
اعضای هیأت تحقیق و تفحص از عملکرد سهام عدالت این کمیسیون در روز یکشنبه هفته آینده جلسه ای را برگزار می کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی روز دوشنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سوال 13نماینده در این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس
اعضای کمیسیون انرژی مجلس در روز یکشنبه هفته آینده لایحه یک شوری تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور با حضور مسؤولین و کارشناسان وزارتخانه های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه هفته آینده طرح یک شوری تأدیه بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی را با حضور مسؤلان و کارشناسان وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و امور اقتصادی و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بررسی می کنند.
وزیر نفت برای پاسخگویی به سوال دو نماینده دوشنبه آینده در این این کمیسیون حضور می یابد.

**وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان
اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یکشنبه آینده گزارش گروه های اعزامی از اعضای کمیسیون به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان جهت بررسی آخرین وضعیت شیوع آنفلوآنزا در این استان ها و گزارش مسئولان انجمن تولیدکنندگان فرآورده های گوشتی ایران با حضور مسؤولان سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی کشور را گوش می دهند.
بررسی طرح تأدیه بدهی های دولت به سازمان تأمین اجتماعی و طرح حمایت از هنرمندان و استادکاران صنایع دستی نیز در دستور کار روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون قرار دارد.
آخرین وضعیت مطالبات بیمارستان های دولتی و دانشگاهی با حضور مسؤلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مدیران عامل سازمان تأمین اجتماعی و بیمه سلامت در روز یکشنبه آینده بررسی می شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پاسخگویی به سوال 10 نماینده روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور می یابد.
گ
**رئیس عقیدتی سیاسی ارتش به کمیسیون فرهنگی می رود
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یکشنبه هفته آینده لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور را بررسی می کنند.
ارائه گزارش ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درمورد فعالیت های فرهنگی آن سازمان نیز در دستور کار روز یکشنبه هفته آینده این کمیسیون است
اعضای این کمیسیون در روز یکشنبه همچنین طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز، نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه ها (اعاده شده از شورای نگهبان) را بررسی می کنند.

**بررسی طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی در کمیسیون حقوقی
اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در روز یکشنبه هفته آینده طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی را بررسی می کنند.
اعضای این کمیسیون در روز دوشنبه لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور و طرح اصلاح موادی از قانون مجازات اسلامی را بررسی می کنند.

**ربیعی به کمیسیون کشاورزی مجلس می رود
اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یکشنبه هفته آینده لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور را بررسی می کنند.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز دوشنبه هفته آینده گزارشی درباره اهداف، برنامه ها، فعالیت ها، تبیین وضعیت کنونی و اقدامات انجام شده درسال جاری و برنامه های آتی آن وزارتخانه را به اعضای این کمیسیون ارائه می کند.

**ابتکار هفته آینده در کمیسیون اجتماعی مجلس
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست یکشنبه هفته آینده برای ارائه گزارش عملکرد این سازمان در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور می یابد.
کارگروه کار و روابط کار کمیسیون اجتماعی مجلس در روز یکشنبه هفته آینده طرح یکسان سازی مزایا، حقوق و امتیازات کارکنان قرارداد معین کارور (اپراتور) های برق با سایر کارمندان پیمانی و رسمی را بررسی می کند.
سیام**9121**1776

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حذف وزیر نفت از کمیسیون اقتصادی دولت