علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نمایشگاه عکس طبیعت ویژه محیط زیست در قم افتتاح شد


به گزارش ایرنا، این نمایشگاه با موضوع محیط زیست و تنوع های زیستی جانواران در تالاب ها و زیستگاه های جانوری استان قم با به نمایش گذاشتن 50 تابلوی عکس رنگی با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان استان گشایش یافت.
در این نمایشگاه آثار 12 تن از عکاسان، کارشناسان و دوستداران محیط زیست استان قم به نام های سید محمدرضا بهشتی پور، احمد ظهرابی جمکرانی، محسن قائمی، حسین امامی، احمد بحری، محمدرضا عابدی مقدم، سید محسن میرغضنفری، سید مهدی میرغضنفری، سید احمد شفیعی دارابی، سید ابوالفضل حسینی، حاجی نوروزی و کلنگری به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.
دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران در استان قم در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت های طبیعی و تنوع زیستی در استان قم می باشد که هنوز برای بسیاری از مسئولان و مردم استان ناشناخته است.
سید محمدرضا بهشتی پور با بیان اینکه 10 درصد مساحت استان قم را تالاب های آن دربرمی گیرد، گفت: برخلاف گمان مردم، قم فقط یک استان کویری نیست و در شش ماه از سال، تالاب های استان پذیرای پرندگان مهاجری همچون فلامینگو است.
این جشنواره در قم از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست قم با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز قم، کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری و روزنامه همشهری استان قم برگزار می شود.
فیلم ‌های برتر جشنواره مذکور در قم به صورت رایگان برای همه از ٢٦ تا ٣٠ اردیبهشت ماه جاری در دو نوبت از ساعت ١٧ تا ١٨:٣٠ و از ساعت ١٩ تا ٢٠:٣٠ در سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری شهید سید مرتضی آوینی در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28 اکران می شود.
7406/ 1175

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
محیط زیست و نمایشگاه بین المللی محیط زیست 1/3