سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازداشت 270 کودک بحرینی توسط نظام حاکم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «المنار»، انجمن حقوق بشر بحرین، امروز- چهارشنبه- اعلام کرد به رغم مخالفت اعلامیه جهانی حقوق بشر، رژیم منامه همچنان به بازداشت کودکان با پس‌زمینه‌های سیاسی ادامه می‌دهد.

انجمن حقوق بشر بحرین اعلام کرد شمار کودکان بازداشت شده توسط رژیم آل‌خلیفه بیش از 250 زندانی است.

این نهاد حقوق بشری افزود، دادگاهی در بحرین، دو روز پیش «سید فاضل سعید شمس الساری» (13 ساله) را برای انجام بازجویی بازداشت کرده است.

انجمن حقوق بشر بحرین از رژیم حاکم بر این کشور خواست بازداشت کودکان را متوقف کند؛ چرا که در سایه این تدابیر تنبیهی و خودسرانه، کودکان از حقوق اولیه مانند تعلیم، درمان و خانواده محروم می‌شوند.

این در حالی است دادگاه عالی کیفری منامه، روز گذشته «احمد العرب» (17 ساله) را به اتهام اعتراض به خاندان سلطنتی حاکم آل‌خلیفه و نیز به اتهام آنچه «اقدامات تروریستی» خوانده شده، به 130 سال زندان محکوم کرده است.

بحرین از سال 2011 صحنه اعتراضات مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است؛ مردم این کشور ابتدا خواهان برقراری دموکراسی و آزادی بیشتر و همچنین پایان یافتن سیاست‌های تبعیض‌آمیز بودند، اما در ادامه و با گسترش سرکوب اعتراضات مردمی، خواهان برکناری رژیم حاکم از قدرت شدند.

در جریان سرکوب اعتراض‌های مسالمت آمیز مردمی در بحرین تا‎کنون ده‌ها نفر کشته و هزاران تن زخمی یا بازداشت شده‌اند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بازداشت خشونت آمیز نوجوان بحرینی