سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اقدام غیراخلاقی حافظان صلح سازمان ملل ضد دختران خردسال آفریقای مرکزی


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سازمان ملل می‌گوید که چند تن از نیروهای حافظ صلح در جمهوری آفریقای مرکزی به 4 دختر خردسال در این کشور تجاوز کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی با اتهامات جدیدی درباره سوءاستفاده جنسی علیه ۴ دختر خردسال مواجه شده‌اند.

سازمان ملل روز سه شنبه(دیروز) اعلام کرد که سه کشور را در جریان گزارشها و ادعاهای جدید مبنی بر سوءاستفاده جنسی از ۴ دختر در آفریقای مرکزی قرار داده و از آنها خواسته در این باره تحقیق کنند.

سازمان ملل اشاره‌ای به نام این سه کشور نکرده و همچنین نگفته چه تعداد نیروی حافظ صلح متهم به این رسوایی اخلاقی هستند اما برخی منابع می‌گویند آنها از گابون، مصر و مغرب بوده‌اند.

این اتهام‌های جدید در حالی مطرح شده که پیش از این موارد دیگری هم از اقدام‌های غیراخلاقی حافظان صلح سازمان ملل در جمهوری آفریقای مرکزی مخابره شده بود به نحوی که تاکنون ۲۶ مورد سوءاستفاده و اقدام غیراخلاقی نیروهای حافظان صلح ثبت و مخابره شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/26IWN7


ویدیو مرتبط :
سخنرانی سفیر صلح سازمان ملل - 2014