سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تهیه خودکار آلبوم بهترین عکس‌ها از طریق خدمات Google Photo


تهیه خودکار آلبوم بهترین عکس‌ها از طریق خدمات Google Photoفارس/ خدمات عکس تحت وب شرکت گوگل موسوم به Google Photo هوشمندتر شده تا تهیه خودکار آلبوم با استفاده از بهترین عکس‌های کاربران ممکن شود.
به گزارش تک کرانچ خدمات Google Photos در روزهای اخیر شاهد یک به روزرسانی کوچک اما بسیار مفید بوده که تهیه آلبوم های عکس هوشمند بدون دخالت کاربران را ممکن می کند.

این آلبوم ها به طور خودکار برای استفاده هر کاربر و با استفاده از مجموعه عکس های او از یک سفر و ... تهیه می شوند. گوگل با استفاده از الگوریتم‌های خاص خود می‌تواند بهترین عکس‌های موجود را از میان انبوهی از عکس‌ها شناسایی کند و از این طریق مجموعه‌ای منتخب را برای استفاده‌های بعدی کاربر تهیه کند و وی را از دردسر انتخاب عکس های برتر از میان صدها عکس خلاص کند.

در مجموعه عکس‌های منتخب، اطلاعاتی در مورد محل سفر، میزان مسافرت و همین طور موقعیت جغرافیایی امکان موجود در عکس ها گنجانده می‌شود تا بعدها کاربران این اطلاعات را به سادگی به خاطر آورند.

پیش از این امکانات دیگری موسوم به Assistant هم به خدمات عکس گوگل اضافه شده بود تا تهیه فایلی مونتاژ شده از عکس ها با فرمتی مشابه با فرمت GIF هم ممکن شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
آلبوم عکس:آلبوم عکس کودک:آلبوم عکس عروس:فروشگاه نت گل