سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گروه هکری انونیموس ، ۵۵۰۰ اکانت توییتر داعش را مسدود کرد


گروه هکری انونیموس ، ۵۵۰۰ اکانت توییتر داعش را مسدود کرد

گجت نیوز/ همانطور که دیروز در خبرها داشتیم ، روز گذشته گروه هکری انونیموس (Anonymous) در پی جنایات وحشیانه داعش در فرانسه ، با انتشار ویدیویی رسما با این گروه تروریستی اعلان جنگ سایبری کرد.حالا انونیموس اعلام کرده که موفق به هک و مسدود سازی ۵۵۰۰ اکانت توییتری متعلق به اعضای داعش شده است.

هکرهای ناشناس ( انونیموس-Anonymous ) روز دوشنبه ویدیویی را منتشر کرده و اعلام کردند که در پی کشته شدن ۱۲۹ نفر در پاریس، بزرگترین عملیات خود علیه داعش را آغاز خواهند کرد. سخنگوی انانیمس در این ویدیو در خطاب به داعش گفت: هکرهای ناشناس از سراسر جهان شما را شکار خواهند کرد. بدانید که ما شما را پیدا خواهیم کرد و راه فراری نخواهید داشت.” داعش نیز در جواب به این ویدیو، هکرهای ناشناس را “احمق” خواند و دستورالعمل‌های مختلفی را برای مقابله در برابر حملات سایبری این گروه در اختیار پشتیبانان خود قرار داد.
این گروه هکری دیروز با انتشار یک پست جدید در اکانت توییتر خود ادعا کردند که بیش از ۵۵۰۰ مورد از حساب‌های کاربری داعش در توییتر را هک کرده‌اند. این گروه هکری هم چنین اعلام کرد که تمامی این اکانت‌ها را با برچسب #daeshbags در یک فروم آنلاین منتشر کرده است.

به گفته یکی از سخنگویان گروه انانیمس، توانایی این گروه برای توقف فعالیت داعش در شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر هکرهای حرفه‌ای، داده کاوها و جاسوسانی است که در سراسر جهان عضو این گروه هستند. بسیاری از اعضای این گروه فاصله بسیار بسیار کمی با داعش دارند و درنتیجه جمع آوری اطلاعات درباره داعش برای این گروه بسیار ساده است. این گروه هم چنین ادعا کرده که برای مبارزه با داعش ابزارهایی را طراحی کرده است که بسیار قدرتمندتر از ابزارهای دولتی هستند. انانیمس با آگاهی از اینکه داعش نیز هکرهای اختصاصی خود را دارد گفته است که هکرهای داعش توانایی رقابت با هکرهای ناشناس را ندارند. انانیمس مدعی است که دست روی دست نمی‌گذارد تا حملات تروریستی داعش در سراسر جهان فراگیر شود.

انانیمس وعده داده است تا از تمامی توانایی خود برای متحد کردن جامعه هکرها استفاده کند و به داعش هشدار داده تا منتظر حملات سایبری بسیار وسیع باشند.
گروه هکری انانیمس، دشمن قدیمی داعش، اوایل سال جاری کمپین اینترنتی #OpParis را راه‌اندازی کرد که هدف اصلی آن انتقام از داعش بود. انانیمس به صورت پیوسته در تلاش بوده است تا وب سایت‌ها و اکانت‌های شبکه اجتماعی داعش را هک کند. اکنون پس از حمله بزرگ داعش به پاریس، تمام اعضای انانیمس از سراسر جهان گرد هم آمده‌اند تا به جنگ داعش بروند.

انانیمس گروهی هکری از کاربران کشورهای مختلف دنیا هستند که به صورت ناشناس فعالیت می‌کنند. این گروه هکری خود را یک جنبش سیال می‌داند که هرکسی می‌تواند عضو آن شود.


ویدیو مرتبط :
اعلان جنگ گروه هکری انونیموس به داعش