ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باقریان: برای اولین بار توسط کانون هواداران یک باشگاه علیه یک بازیکن بیانیه صادر شد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان بعد از جلسه هیات‌رئیسه گفت: در جلسه امروز درباره برنامه آینده فوتبال کشور صحبت‌هایی مطرح شد. نمایندگان ایران در رقابت‌های آسیایی برای ادامه کار برنامه‌هایشان را به سازمان لیگ و فدراسیون ارائه می‌دهند تا از طریق مراجع مختلف کار پیگیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر رای AFC برخلاف نظر ایران باشد آیا نمایندگان کشورمان از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان کناره‌گیری می‌کنند یا خیر؟ تصریح کرد: AFCتا 25 اسفند به ما مهلت داده تا آن زمان قرار است چند مسابقه در ایران برگزار شود به همین دلیل بحث مسائل امنیتی به گوش مسئولان آسیا می‌رسد. اگر مسئولان AFC به این نتیجه رسیدند بازی در ایران مشکلی ندارد چه بهتر در  غیر این صورت از طریق مراجع دیگر پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه تعداد کشورهای عربی بسیار زیاد است فکر نمی‌کنید رای  AFC به ضرر ما باشد اظهار داشت: بحث تعداد کشورهای عربی نیست بحث فیفا است که اصولی را در سطح کل دنیا دارد مبنی براینکه هیچ کشوری نباید سیاست را در فوتبال دخالت دهد چطور ممکن است فیفا که درباره دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال واکنش نشان می‌دهد حالا درباره اظهارنظر یک کشور درباره کشور دیگر چیزی نگوید.

باقریان در پایان درباره فحاشی به محمدرضا خلعتبری مهاجم سپاهان گفت: 80 هزار نفر به استادیوم آمدند و نباید این حواشی فدای مسائل فنی و کیفی شود. در هر ورزشگاهی عده محدود خلاف عرف عمل می‌کنند اما اینکه از قبل توسط کانون هواداران اطلاعیه صادر شود برای اولین بار است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد و باید جلوی این مسئله گرفته شود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/SAOCEY


ویدیو مرتبط :
ظریف و موگرینی بیانیه ی مشترک صادر کردند