سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میزان بارندگی در چهارمحال وبختیاری همچنان با کاهش مواجه است


مهرداد قطره سامانی،روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کاهش 17 درصدی بارشها در استان خبر داد و افزود:میانگین بارش در استان از ابتدای مهر تا پایان روز چهارم دی 180 میلی متر گزارش شده است، در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل در حدود 216 میلیمتر است.
وی ادامه داد:از سوی دیگر،میزان بارندگی سال زراعی امسال نسبت به میانگین مدت مشابه بلندمدت که 194 میلی متر بوده است، هفت درصد کاهش دارد.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری از ارتفاع 120 سانتی متر برف در شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: این در حالی است که در سال گذشته در همین زمان ارتفاع برف در کوهرنگ تنها دو سانتی متر گزارش شده بود.
قطره تصریح کرد:انتظار می رود این پایداری برف بخشی از خشکسالی و کمبود آب منطقه را جبران کند.
وی از کاهش محسوس دما طی روزهای آینده خبر داد و افزود: مردم استان از روز یکشنبه صبحگاه سردی را در پیش دارند که پیش بینی می شود دما تا 10 درجه زیرصفر نیز برسد.
به گزارش ایرنا، با توجه به اینکه استان چهارمحال وبختیاری سرچشمه دو رودخانه کارون و زاینده رود و بخشی از رودخانه دز است، کاهش بارش ها در این استان، استان های اصفهان و خوزستان را به طور مستقیم با چالش در تامین آب مواجه می کند.
7363/2097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آبشارکوهرنگ(چهارمحال وبختیاری)