ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دودوف: نیم‌نگاهی به نتیجه جام حذفی داریم/ تراکتور این روزها واقعاً تیم شده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سارول دودوف پس از پیروزی 5 بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال اهواز گفت: در دقایق ابتدایی محتاط بودیم اما بعد از گل‌های اول و دوم بازی را به دست گرفتیم و اگر 5 گل زدیم گل‌های بیشتری را هم نزدیم.

وی ادامه داد: تراکتور در روزهای آخر واقعاً تیم شده است، در هفته‌های اخیر هم در آسیا و هم در لیگ ایران از تیم‌های برتر بودیم. افتخار می‌کنم در کنار مربی بزرگی مانند قلعه‌نویی فعالیت می‌کنم. نمی‌خواهم از او تعریف کنم چرا که با قهرمانی‌هایی که آورده برای فوتبال ایران شناخته شده است.

دودوف تصریح کرد: این بازی تمام شد اما به بازیکنان اجازه خروج از زمین را ندادیم تا با ریکاوری برای بازی آینده در آسیا با النصر آماده شویم. حق فوتبال تبریز بیش از اینهاست و امیدوارم مقابل النصر موفق باشیم. البته نیم‌نگاهی به نتیجه فینال جام حذفی داریم که اگر استقلال قهرمان شود به سهمیه آسیا برسیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در آسیا هم نیم نگاهی به حضور در 8 تیم برتر داریم، اگر ما و ذوب‌آهن به این مهم برسیم یک سهمیه دیگر به فوتبال آسیا اضافه خواهد شد و باز این ما هستیم که سهمیه آسیا را خواهیم گرفت. بیشتر بازیکنان تراکتور باید از همین امروز اگر می‌خواهند در سال آینده موفق باشیم و به مشکل نخوریم به فکر تیم باشند تا دچار بحران نشویم.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای تراکتور و فوتبال تبریز تجربه خوبی بود. با وجود تلخی‌های زیادی که داشتیم اما قلعه‌نویی این تلخی‌ها را جمع کرد و تا روز آخر دل تماشاگران را شاد نگه داشت. اگر تراکتور امروز سهمیه نگرفت اما هواداران تیم راضی شدند.

دودوف درباره عدم حضور قلعه‌نویی در کنفرانس خبری گفت: فرقی ندارد در بازی‌های دیگر هم این اتفاق افتاده بود و سایر مربیان صحبت می‌کردند.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
تبریز برای قهرمانی تراکتور در جام حذفی