ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



معامله کهکشانی با یوونتوس برای تبادل بنزما با موراتا


به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه رئال مادرید به خاطر پرونده سازی که برای کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیمش در موضوع اخاذی درست شده است می خواهد او کنار بگذارد و در فکر معامله ای با باشگاه یووه است تا بنزما را جزئی از قرارداد خرید موراتا قرار دهد.

آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی یوونتوس که در تابستان 2014 به صورت قرضی از رئال به یوونتوس رفت و در قرارداد این بازیکن شرط شده است که رئال می تواند او را با مبلغ 30 میلیون یورو در سال 2016 و 2017 به سنتایگو برگرداند.

براساس گزارش های رسیده از سایت کالچو میرکاتو ایتالیا رئال مادرید می خواهد بنزما را به یوونتوس بدهد تا در مبلغی که در ازای موراتا می پردازد تخفیفی حاصل شود.

این منبع افزود: مهاجم فرانسوی کهکشانی این روزها به خاطر بحث اخاذی مشکلات قانونی زیادی دارد در نتیجه رئال مادرید می خواهد او را به فروش بگذارد. در مقابل هم یوونتوس در فصل آینده به دنبال مهاجم بزرگی است البته کاوانی در راس لیست آنها قرار دارد ولی حقوق سالیانه بالا کاوانی یووه را مجبور کرده که به دنبال گزینه دیگری باشد و بنزما گزینه مناسبی است.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 1-1 یوونتوس (موراتا)