سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تیم کوک با پاک کردن عکس جنجالی مسابقه فوتبال از توییتر خود صورت مسئله مشکل را حذف کرد


تیم کوک با پاک کردن عکس جنجالی مسابقه فوتبال از توییتر خود صورت مسئله مشکل را حذف کرد

همانطور که احتمالاً اخبار آن به گوش شما هم رسیده باشد، تیم کوک اخیراً تصویری تار و بدون کیفیت از برد تیم Denver Broncos در مسابقات Super Bowl روی حساب توییتر خود منتشر کرده بود و همین موضوع به دستمایه ای برای شوخی با کیفیت عکسبرداری در آیفون تبدیل شده و جنجال زیادی را در فضای اینترنت رقم زد.

مدیر عامل شرکت ساکن کوپرتینو البته به سرعت تصویر مناسب تری را نیز روی حساب کاربری خود قرار داد، اما این موضوع تاثیری نداشت و نتوانست کاربران را از شوخی با عکس پیشین باز دارد.

تیم کوک اکنون برای جبران بی دقتی پیشین (یا خسته از شوخی های کاربران) تصمیم گرفته تصویر جنجالی را از حساب خود حذف کند، تصمیمی که البته بیشتر به پاک کردن صورت مسئله شباهت دارد، چرا که هر کاربری می تواند با یک جستجوی ساده به عکس مورد بحث و شوخی های انجام گرفته با آن دسترسی داشته باشد.

هرچند تردیدی در مورد توانایی های آیفون در زمینه ثبت تصاویر وجود ندارد، اما شاید بهتر بود تیم کوک به جای پاک کردن صورت مسئله، در کنفرانس بعدی اپل این اتفاق را دستمایه شوخی قرار داده و بی دقتی خود را با تصمیمات اشتباه تر تکمیل نکند.

منبع: technobuffalo

برچسب‌ها:AppleiPhoneآیفوناپلاخبار تکنولوژیتکنولوٰژیتوییترتیم کوک

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
عکس جنجالی یک میمون خندان و مسئله کپی رایت برای حیوان ه