سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وزیر خارجه هند هفته جاری به اسلام‌آباد سفر و با مقامات پاکستان دیدار می‌کند


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزیر خارجه هند چهارشنبه هفته جاری برای دیدار با مقامات پاکستانی به اسلام آباد می‌رود.

در ادامه روند مذاکرات در سطح بالا بین مقامات هند و پاکستان برای کاهش تنش‌ها بین دو کشور، وزیر خارجه دهلی نو به اسلام اباد می‌رود که این سفر اولین سفر وزیر خارجه هند به پاکستان از سال 2012 محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سخنگوی وزارت خارجه هند امروز دوشنبه اعلام کرد که «سوشما سواراج» وزیر خارجه این کشور چهارشنبه به اسلام آباد سفر و با مقامات پاکستانی دیدار می‌کند.

«ویکاس سواروپ» تاکید کرد که وزیر خارجه هند در سفر به پاکستان درباره موضوع افغانستان و تلاش برای ایجاد صلح در این کشور با همتای پاکستانی خود گفتگو خواهد کرد.

سفر این دیپلمات ارشد هندی به اسلام آباد در حالی انجام خواهد شد که پیش از این «نارندرا مودی» و «نواز شریف» نخست‌وزیران هند و پاکستان دیدار دوجانبه‌ای هم با هم داشتند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/ITTLGY


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر امور خارجه ایتالیا با وزیر امور خارجه ایران