سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جیمیل اندروید با پشتیبانی از RTF و پاسخ سریع به دعوت نامه ها به روز شد


جیمیل اندروید با پشتیبانی از RTF و پاسخ سریع به دعوت نامه ها به روز شد

اپلیکیشن جیمیل برای اندروید، به تازگی به روز رسانی جدیدی دریافت کرده که پشتیبانی از RTF (قالب بندی غنی متون یا rich text formatting) را به آن می افزاید. با این قابلیت شما از این پس قادر خواهید بود که کلمات را در ایمیل بولد کنید، آنها را به حالت ایتالیک درآورید، زیرشان خط کشیده یا رنگ آنها را تغییر دهید.

گفتنی است که این قابلیت مدت ها بود که در نسخه تحت وب جیمیل حضور داشت، اما بروزرسانی اخیر به تازگی آن را به نسخه موبایل آورده است. اما قابلیت جدید دیگر، امکانی فراهم کرده تا کاربران بتوانند به دعوت نامه های دریافتی از تقویم گوگل یا Microsoft Exchange، به سرعت و بدون معطلی پاسخ دهند.

قابلیت مذکور تحت عنوان Instant RSVP به شما اجازه می دهد که هنگام پاسخ به دعوت نامه ها بتوانید تقویم هفتگی تان را ببینید، ایامی که مشغول هستید را چک کرده و نسبت به آن با یک اشاره به دعوت نامه ارسالی پاسخ مثبت یا منفی بدهید.

RSVP-with-one-tap-after-installing-this-update

بروزرسانی جدید جیمیل تا پایان امروز در گوگل پلی انتشار خواهد یافت. برای چک کردن این موضوع، کافیست وارد اپ پلی استور شده و از منوی همبرگری سمت چپ تصویر، روی گزینه My apps & games کلیک کنید.

اگر بروزرسانی جیمیل برایتان عرضه شده باشد، آن را در منوی یادشده خواهید دید. در غیر این صورت تا عرضه نسخه جدید باید اندکی منتظر بمانید.

برچسب‌ها:Gmailاپلیکیشن جیمیلاندرویدجیمیلگوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
نسخه 5 جیمیل برای اندروید با پشتیبانی از یاهو و اوت لوک