سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



افشای جزئیات تازه درباره نوجوان مبتکر و ساعت دردسرسازش


افشای جزئیات تازه درباره نوجوان مبتکر و ساعت دردسرسازش

باشگاه خبرنگاران/ جزئیات تازه پرونده نوجوان مسلمان نشان می‌دهد مدیر مدرسه‌ و پلیس او را با تهدید اخراج، ناچار به امضای اعتراف‌نامه کرده بودند.

به گزارش وب سایت «انگجت،» وکیل پرونده احمد محمد، نوجوان مسلمان خبرساز، جزئیات تازه‌ای را درباره آزار روحی او بوسیله پلیس و عوامل مدرسه منتشر کرده است.

بنابر اعلام وکیل او، مدیر مدرسه و معاونش به همراه پنج نفر از اعضای پلیس، احمد محمد را از تماس با والدینش منع و او را با تهدید اخراج، ناچار به امضای اعتراف‌نامه کردند.

در نامه‌ای که به وسیله وکیل احمد محمد منتشر شده آمده است: مدیران مدرسه اطمینان داشتند که ساعت مچی او خطرناک نیست؛ با این وجود، او را به دفتر مدرسه بردند. وکیل احمد محمد همچنین به خاطر لکه‌دار شدن نام این نوجوان 14 ساله، خواستار دریافت 15 میلیون دلار غرامت و عذرخواهی کتبی مسئولان مدرسه و پلیس شهر «ایروینگ» تگزاس شده است.

احمد محمد 16 سپتامبر (25 شهریور) با ساعت دست‌ساز خود به مدرسه رفت. یکی از معلمان وی گمان کرد پسر مسلمان بمبی دست‌ساز را با خود به کلاس درس آورده است؛ بنابراین، مسئولان مدرسه و پلیس را در جریان قرار داد. او سپس با وجود اثبات بی‌گناهی، 3 روز از مدرسه اخراج شد.

حادثه مذکور در آمریکا بسیار جنجالی شد. در پی آن، این نوجوان سودانی‌الاصل با باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا، دیدار کرد. او و خانواده‌اش هم ‌اکنون در قطر زندگی می‌کنند؛ اما تمایل دارند به خانه خود در تگزاس بازگردند.


ویدیو مرتبط :
افشای جزئیات جدید فساد 12هزار میلیاردی